ایران

مولانا عبدالحمید در مورد مرگ بیماران کرونایی در اهواز: چرا مردم ایران، کشوری با این‌همه ثروت و امکانات، در این وضعیت قرار داشته باشند؟

مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان از “کم‌کاری دولت در زمینۀ وارد کردن واکسن کرونا به کشور” انتقاد کرد. او گفت مسئولان فعلا فکری به حال ملت خودشان بکنند که از بیکاری و گرسنگی رنج می‌برند.

مولانا عبدالحمید روز جمعه ۱۵ اسفند در مراسم نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان گفت: «در خبرها آمده بود که در یکی از بیمارستان‌های اهواز بر اثر شدت بیماری کرونا نیمی از بیماران وفات کرده‌اند. از شنیدن این خبر بسیار تکان خوردم و متأسف شدم و دلم به حال آنان سوخت، که چرا مردم ایران، کشوری با این‌همه ثروت و امکانات، در این وضعیت قرار داشته باشند؟!»

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در ادامه می‌پرسد، چرا مسئولان امر به‌ جز تعداد بسیار محدود، واکسنی را که این روزها در دنیا برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود وارد کشور نمی‌کنند؟

به گفته آقای عبدالحمید در استان سیستان‌ و بلوچستان “هنوز خبری از واکسن نیست”. او ادامه می‌دهد “اگر واکسنی هم باشد ابتدا همان بزرگان قوم در مرکز استفاده می‌کنند”.

امام جمعه اهل سنت زاهدان درخواست کرد که مسئولان فکری به حال استان‌ها بکنند.

مولانا عبدالحمید بدون اشاره به اوضاع فعلی سراوان پس از کشتار سوختبران، خاطرنشان کرد که امنیت استان سیستان ‌و بلوچستان بسیار حیاتی و مهم است. او تاکید کرد “ناامنی به ضرر همه است”.

درباره سیستان و بلوچستان به دلیل درگیری‌های اخیر در این استان در رسانه‌های داخل خبری منتشر نمی‌شود. اینترنت در این استان قطع است.

دکمه بازگشت به بالا