ایران

سریال تکراری قطعی تلفن و اینترنت در شهر آشار

به گزارش شبکه جهانی کلمه، در دنیای مدرن امروز که کلیه فعالیت‌ها وابستگی مستقیم به شبکه ارتباطی خطوط تلفن دارد، قطعی‌های مکرر و اختلال در تلفن و اینترنت در آشار،  مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

به گزارش یک منبع مطلع به کلمه:” اهالی آشار در نقاط مختلف این شهر از جمله بازار، مدارس، جایگاه سوخت و از همه مهمتر اورژانس و مرکز بهداشت از قطعی‌های مکرر خطوط تلفن همراه رنج می‌برند”.

این منبع که نخواست نامش فاش شود با تاکید بر اینکه، روستاهای تابعه آشار از جمله، اَفشان، کافِه بلوچی، اسلام آباد، اِنجیرَک، بخش‌های نسکند، باتک، مینان، کُزور و سردشت با این مشکل مواجه هستند افزود:” قطعی مکرر تلفن و اینترنت باعث بیکاری بسیاری از شهروندان این منطقه خصوصا کافه بلوچی و آشار که از مراکز تجاری منطقه هستند شده است”.

این منبع ادامه داد:” در سه سال گذشته بهانه مسئولین سرقت فیبر نوری توسط افراد ناشناس علت اختلال و قطعی خطوط عنوان شده اما با وجود پیگیری مکرر مردم از طرف مسئولین هیچ اقدامی صورت نگرفته است”.

لازم به ذکر است سپاه پاسداران از سال ۹۷ رسما اداره مخابرات این شهر را تحویل گرفته است و اهالی آشار بارها در اعتراض به قطعی و اختلال در خطوط تلفن و اینترنت مقابل فرمانداری تجمع برگزار کرده اند.

 شهرویر ماه ۹۷ اعضای شورای شهر آشار در نامه‌ای به استانداری نارضایتی خود را از عملکرد سپاه پس از تحویل گرفتن اداره مخابرات آشار اعلام کردند.

آشار یکی از شهرهای مرزی بلوچستان است که ۵۰۰ کیلومتر با مرکز استان سیستان و بلوچستان فاصله دارد.

دکمه بازگشت به بالا