تازه‌های سیاسی

فرماندار اهواز: بیمارستان‌ها مملو از بیماران کرونایی و وضع بحرانی است

فرماندار اهواز می گوید که بیمارستان‌های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا شده است، آی‌سی‌یوها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است. وضع اهواز بحرانی است.

جمال عالمی‌نیسی، با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌های کرونایی از یک‌شنبه شب در اهواز اجرا شد، تاکید کرد که اهواز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، بیمارستان‌های پر از بیماران مبتلا به کرونا است، آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه ویروس جهش‌یافته کرونا از گونه مشاهده شده در بریتانیا بسیار مهاجم است و قدرت انتشار آن بالاست و آسیب‌پذیری بالایی ایجاد می‌کند، گفت که امیدواریم مردم اهواز این وضعیت بحرانی را جدی بگیرند.

همزمان کریم حسینی، رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت که ضرورت دارد خوزستان قرنطینه و تعطیل شود.

حسینی تاکید کرد که به عنوان رییس مجمع نمایندگان خوزستان از رییس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند.

استاندار خوزستان دلیل شیوع گسترده کرونا در این استان را «ورود گونه جهش‌یافته ویروس از عراق» اعلام کرد و گفت که به همین دلیل دستور انسداد مرزهای دو کشور در خوزستان صادر شده است.

چند روز پیش قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان اعلام کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته ورود گونه جهش یافته کرونا به این استان، از عراق بوده است هرچند ممکن است ریشه آن از کشور دیگری باشد.

آقای سلیمانی همچنین از بسته شدن مرزهای شلمچه و چذابه برای ورود مسافر خبر داده است.

دکمه بازگشت به بالا