اهل سنت

درخواست آزادی مولانا کوهی و شعار نویسی برای آزادی وی

به گزارش شبکه جهانی کلمه، جوانان جکیگور ۲۲بهمن ماه با شعار نویسی و نصب پلاکاردها باری دیگر خواهان آزادی مولانا فضل الرحمن کوهی شدند، همزمان مولوی واحد بخش بلوچی مدیر داخلی مدرسه دینی سگار با تاکید بر بیگناهی مولانا کوهی خواهان آزادی وی شد.

یک منبع مطلع با ارسال تصاویری از شعار نویسی‌های جوانان جکیگور به گزارشگر کلمه گفت:” جوانان بارها با روش‌های مختلف از جمله؛: شعار نویسی، نصب عکس نوشته‌های مولانا، بستن و تعطیلی مغازها اعتراض خود را نسبت که بازداشت مولانا فضل‌الرحمن کوهی اعلام کرده‌اند.”

این منبع ادامه داد:” شب گذشته نیز جوانان جکیگور با نصب عکس مولانا و شعار نویسی در  کوچه و خیابان‌های جکیگور، و مسیر اصلی سرباز – چابهار  اعتراض خود را نسبت به بازداشت مولانا کوهی اعلام کرده‌اند”.

این منبع به شرط عدم افشای نامش ادامه داد:” از جوانان بقیه مناطق بلوچستان از  جمله؛ سرباز، سرکور، کیشکور و دشتیاری هم گزارش‌های رسیده است که قصد دارند نسبت به بازداشت مولانا اعتراض کنند”.

همچنین مولوی واحد بخش بلوچی مدیر داخلی مدرسه دینی سگار با تاکید بر بیگناهی مولانا فضل الرحمن آزادی  وی را خواسته عموم مردم استان و خارج از آن عنوان دانسته است.

مولانا فضل الرحمن کوهی امام جمعه پشامگ آذر ماه سال ۱۳۹۸ پس از احضار به دادگاه ویژه روحانیت مشهد بازداشت و پس از تقریبا یک سال بلاتکلیفی به ۶سال ۴ماه حبس محکوم شد.

دکمه بازگشت به بالا