ایران

فرمانده هوافضای سپاه: غلط‌ می‌کند کسی بخواهد درباره موشک مذاکره کند

امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفتگویی به مناسبت سالگرد حذف قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بنا بر گفته علی خامنه‌ای، از هرکس که در خط مقابله با رژیم صهیونیستی باشد حمایت خواهد کرد. غزه و لبنان در خط مقدم این نبرد هستند و هرآنچه از توان موشکی در غزه و لبنان می بینید با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.
امیرعلی حاجی‌زاده ادامه داد: ما به هم‌پیمانان و دوستان خود در جبهه مقاومت، بجای ماهی و یا ماهی‌گیری، ساخت قلاب ماهی را یاد دادیم و آنها الان این توانمندی و فناوری‌ها را در اختیار دارند. امروز در فلسطین دیگر بجای سنگ از موشک استفاده می‌شود و همین موجب ترس همه مسئولین رژیم صهیونیستی شده است چون توان امروز محور مقاومت دیگر مشابه ۱۰ سال قبل نیست.
حاجی زاده گفت: امروز تقاطعی از آتش، از فلسطین، لبنان، سوریه و بقیه کشورهای اسلامی بر روی رژیم صهیونیستی وجود دارد و اگر در گذشته، توان دوستان ما در حد سنگ و راکت بود، الان به موشک‌های نقطه‌زن مجهز هستند و خیلی از آنها این فناوری‌ها را در اختیار دارند.
فرمانه نیروی هوافضای سپاه درخصوص توان موشکی و برخی تلاش‌ها برای محدود کردن آن نیز گفت: این توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.
صحبت های این فرمانده سپاه در حالی بیان می شود که اسرائیل در طی یک سال گذشته بیش از ۵۰ بار اهداف مرتبط با ایران در سوریه را بمباران کرده و واکنش تهران تنها سکوت بوده است و بی عملی.

دکمه بازگشت به بالا