ایران

مسافرکش بانه‌ای که در تیراندازی ماموران مجروح شده بود در بیمارستان جان سپرد؛ دو کولبر کرد زخمی شدند

خسرو شریفی، از اهلالی روستای «اوغول» بانه، که در حین مسافرکشی چند کولبر را همراه خود داشت و روز چهارشنبه ۷ آبان با تیراندازی نیروهای نظامی زخمی شد، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد.

به گزارش کردپا، خسرو شریفی ٢٩ ساله که چندی پیش توسط نیروهای یگان امداد ناجا از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، روز یک‌شنبه در بیمارستان کوثر سنندج جان سپرد.

کردپا به نقل از یک منبع مطلع  نوشت: این شهروند در مرز بانه مشغول مسافرکشی بوده و هنگام شلیک نظامیان حکومتی چند کولبر را به همراه داشته است.

به گزارش هرانا، این مسافرکش بانه‌ای که با شلیک نیروهای امنیتی از ناحیه سر به شدت زخمی می شود، جهت مداوا به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می گردد و برای ١٠ روز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده است. سرانجام او بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کند و پیکر بی‌جانش را روز یک‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه در زادگاهش به خاک می سپارند.

خسرو شریفی، متاهل و پدر یک دختر خردسال بود.

همچنین از بیمارستان طالقانی کرمانشاه گزارش شده، دو کولبر کُرد به نام‌های “رزگار حسینی” اهل روستای “بله‌بزان” از توابع پاوه و “یوسف رزگار” اهل روستای “میرآباد” از توابع ثلاث‌باباجانی در پی شلیک نظامیان حکومتی در مرز نوسود زخمی شدند.

به گفته یک منبع مطلع، این دو کولبر کُرد در کمین نیروهای نظامی حکومت ایران افتادند و مورد تیراندازی این نیروها قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا