ایران

نایب‌ رئيس کمیسیون قضایی مجلس: منتشرکننده فیلم دختر آبادانی باید مجازات شود

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی جمهوری اسلامی با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک زن در آبادان، گفته است انتشار این فیلم «جرم محسوب می‌شود» و منتشرکننده آن باید «مجازات شود».

به گزارش خبرگزاری برنا، این نماینده مجلس گفته است انتشار این فیلم «نظم جامعه را بر هم ریخت» و چنین فیلم‌هایی که «زننده» هستند و موجب اشاعه فحشا می‌شوند، باید «به دادسرا ارائه شوند» و منتشر نشوند.

روز جمعه، دوم آبان، ویدئویی از یک درگیری منتشر شد که نشان می‌داد یک زن در آبادان با «صورت خونی توسط دو زن دیگر روی زمین خوابانده شده» و یک مامور حراست با باتوم بالای سر او ایستاده، پایش را روی بدن او می‌گذارد و بعد اقدام به دستمالی آن زن می‌کند.

انتشار این فیلم با بازتاب منفی گسترده ای از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد، سپس مقام‌های قضایی آبادان، از بازداشت این مامور حراست خبر دادند ولی تاکنون گزارشی از نحوه رسیدگی به پرونده او منتشر نشده است.

این فیلم را اولین بار روزنامه‌نگاری به نام داریوش معمار در توییتر منتشر کرد.

در مورد این زن آبادانی گفته شده بود که پس از تجاوز احمد جهان‌نژادیان، سرپرست سابق حمل‌ونقل پالایشگاه آبادان به او، این دختر تصمیم می گیرد که به خانه جهان‌نژادیان برود و به خانواده مرد بگوید که چه اتفاقی برایش افتاده است.

داریوش معمار به تازگی در مورد اعترافات اجباری این زن افشا کرده: «او را تحت فشار قرار داده‌اند بگوید حالت عادی نداشته، در خصوص رفتار جنسی آقا چیزی نگوید و به فرد حراستی رضایت بدهد.»

دکمه بازگشت به بالا