پزشکی و سلامت

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز: ظرفیت پذیرش بیماران بدحال در استان آذربایجان شرقی تکمیل شده است

عباسعلی درستی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اعلام کرد که تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه، در مراکز درمانی آذربایجان شرقی تکمیل شده و ظرفیت پذیرش بیماران بدحال در این استان وجود ندارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اول آبان ماه، با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی بستری هستند، تاکید کرد که «ظرفیت بخش‌های ویژه کاملا پر شده و برای بستری بیماران بدحال ظرفیت کافی نداریم».

عباسعلی درستی وضعیت شیوع کرونا در تبریز و آذربایجان شرقی را وخیم توصیف کرد و گفت که از نظر شیوع کرونا در وضعیت سختی قرار داریم و آمار مبتلایان هر روز بیشتر می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین اعلام کرد که طی بیست و چهار ساعت گذشته ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا داشتیم و ۱۹ نفر بر اثر کرونا جان‌باختند.

روز گذشته نیز علی ماهر، معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران گفته بود که اگر روند ابتلا به همین روال ادامه داشته باشد، مطمئنا تهران با مشکل جدی در زمینه بستری بیماران جدید مبتلا به کرونا مواجه می‌شود و این امکان وجود دارد که در صورت بحرانی‌تر شدن شرایط از ظرفیت «بیمارستان‌های صحرایی» استفاده شود

دکمه بازگشت به بالا