ایران

نماینده خمینی‌شهر: مردم در حوزه‌های انتخابیه به ما ناسزا می‌گویند

نماینده خمینی‌شهر در مجلس، گفته است مردم «در حال ناامید شدن» از مجلس هستند و در حوزه‌های انتخابیه به نمایندگان، «نقد و ناسزا» می‌گویند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی،  که در جلسه علنی دیروز مجلس سخن می‌گفت، با اشاره به نجومی شدن قیمت ارز، خواستار استیضاح و محاکمه حسن روحانی شد.

به گفته نماینده خمینی‌شهر در مجلس، طرح سؤال از رئيس‌جمهور دو ماه است که به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شده ولی «اعلام وصول» نمی‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۵ تیرماه امسال اعلام کردند که درباره کاهش ارزش پول ملی، آشفتگی بازار مسکن و خودرو، تورم، سیاست‌های دولت در زمینه جبران خسارات کرونا و نحوه اجرای برجام از حسن روحانی سؤال دارند و طرح سؤال از رئيس‌جمهور را ۱۳۰ نماینده امضا کرده‌اند.

مجتبی ذوالنوری، رئيس کمیسیون امنیت ملی مجلس، هم روز شنبه گفت ۳۳ نفر از نمایندگان طرح استیضاح حسن روحانی را امضا کرده‌اند و این طرح از دستور کار نمایندگان مجلس خارج نشده است.

پیشتر، برخی نمایندگان مجلس خواستار استیضاح رئیس‌جمهوری شده بودند، ولی پس از مخالفت تلویحی رهبر جمهوری اسلامی، این درخواست منتفی شد.

علی خامنه‌ای چندی پیش در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: «اعتقاد راسخ دارم که دولت‌ها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند» و «پی‌گیری امور به‌هیچ‌وجه سست نشود».

دکمه بازگشت به بالا