ایران

ابراز نگرانی آخرین ولی‌عهد ایران نسبت به سلامت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید

آخرین ولی‌عهد ایران در پیامی به مناسبت اول مهر ماه، اظهار داشت: «در حالی که موج جدید کرونا کشور را فرا گرفته، بی‌کفایتی، بی‌برنامگی و بی‌ارادگی مسئولان حکومت در فراهم آوردن شرایط سالم برای تحصیل فرزندان‌مان هشدار‌دهنده است».

شاهزاده رضا پهلوی اضافه کرد: «هم‌دل با پدران و مادران دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی، نگران وضعیت سلامت و بهداشت عزیزان‌مان در سال تحصیلی جدید هستم».

در بخشی از این پیام شاهزاده رضا پهلوی با بیان اینکه وظیفه پدران و مادران است تا خود برای فراهم آوردن شرایط تحصیل فرزندان‌شان در فضایی سالم چاره‌اندیشی کنند، از آنها خواست «به رژیمی که با علم و عدد و آمار مبارزه می‌کند و سلامت جوانان را قربانی مراسم مذهبی می‌سازد اعتماد نکنند».

این پیام تاکید کرده که معلمان و کارمندان زحمتکش بخش آموزش کشور، در حالی که خود قربانی سیاست‌های اقتصادی فاجعه‌بار حکومت هستند، رسالت آموزش آینده‌سازان را بر عهده دارند. برای آنها در این راه آرزوی سربلندی دارم.

در ادامه این پیام، شاهزاده رضا پهلوی  افزود که  معلمان در کنار دیگر اجزای کادر آموزشی وظیفه دارند به فرزندان‌مان عشق به ایران، آزادگی و ایستادگی در برابر جهل و ظلم را آموزش دهند و نسل بعدی را برای اداره کشور از همه نظر آماده کنند.

 شاهزاده رضا پهلوی گفت که باور دارم نوجوانان و جوانان مستعد ایرانی با کمک کادر آموزشی سختکوش و فداکار، راهی از درون این تاریکی برای ساختن فردایی روشن برای خود و کشورشان خواهند گشود.

دکمه بازگشت به بالا