ایران

ابوالفضل قدیانی، اعدام نوید افکاری را جنایتی ظالمانه برای بقای قدرت فاسد جهنمی توصیف کرد

ابوالفضل قدیانی که در گذشته از چهره‌های اصلاح‌طلب و از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بود ، اعدام نوید افکاری را جنایتی مسلم و ظالمانه خواند و گفت که مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی  از «وحشت قیام مردم» و برای بقای «قدرت فاسد جهنمی» خود این کشتی‌گیر معترض را اعدام کردند.

قدیانی با بیان اینکه «اعدام غیرقانونی، انتقام‌جویانه و ظالمانه نوید افکاری جنایتی مسلم، و به شدت محکوم است»، گفت: «این جنایت و جنایاتی نظیر این برای بقای این قدرت فاسد جهنمی است که خصلت خودویرانگری آن تشدید شده و زوال مشروعیتش عیان گشته است».

این فعال سیاسی افزود که بر همگان آشکار است نظام تمامیت‌خواه جمهوری‌اسلامی می‌کوشد مردم را مرعوب و منفعل کند اما مرعوب واقعی، اعدام‌کنندگان هستند که از وحشت قیام مردم علیه خود، قدرت تعقل و تفکر را از دست داده‌اند.

این عضو سابق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۸۸ و با وجود چند سال تحمل زندان، به مخالفت صریح با علی خامنه‌ای پرداخته و تاکید دارد که «خامنه‌ای باید دست از این قدرت جهنمی بردارد و استعفا دهد و کنار رود تا عرصه برای بر گزاری رفراندوم تغییر نظام جمهوری اسلامی و استقرار نظام مردمی فراهم شود».

دکمه بازگشت به بالا