ایران

ادامه تجمعات اعتراضی در ایران؛ برگزاری حداقل ۱۲تجمع اعتراضی

با گذشت بیش از ۸۵ روز از آغاز دور جدید اعتراضات هفت‌تپه، کارگران این مجتمع با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان شوش خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

شماری از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در همبستگی با کاران هفت‌تپه و اعتراض به خصوصی‌سازی‌ها و واگذاری‌های غیراصولی، در مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی تجمع کردند.

گزارش‌های رسیده از ایران حاکی‌ست، جمعی از پرسنل حمل و نقل شرکت هواپیمایی هما در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود در مقابل واحد حمل و نقل خلبانان این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع کنندگان دلیل تجمع خود را عدم پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه خود عنوان کردند.

جمعی از کارکنان مخابرات روستایی نیز ادامه برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان مجلس، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

ادامه تجمع جمعی از مشتریان شرکت شهر خودرو و نیز تجمع اهالی بولینگ و بیلیارد کشور از دیگر تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر است.

عصرجنوب، نیز گزارش داده که شماری از کارگران شهرداری ماهشهر به تجمع خود در اعتراض به عدم دریافت مطالبات مزدی در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، رانندگان سرویس کارکنان مجتمع پتروشیمی بندرموسوم به امام خمینی در مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

این رانندگان دلیل تجمع خود را عدم پرداخت معوقات مزدی خود عنوان کردند.

تجمع بازنشستگان صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت از دیگر تجمعات اعتراضی و صنفی در ایران است.

کشاورزان و باغداران تنگ سرخ بویر احمد نیز در یک تجمع اعتراضی خواستار پرداخت مطالبات معوق مانده خود از سوی وزارت نیرو و مسئولین استانی شدند.

دوستداران محیط زیست و شماری از اهالی شاهرود با تجمع در مقابل دفتر امام جمعه این شهرستان، مخالفت خود را با آغاز به کار مجدد معدن بوکسیت تاش در ارتفاعات شاهوار اعلام کردند.

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، گروهی از مدیران محلات ۳۵۴ گانه تهران در مقابل شورای شهر تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضان دلیل تجمع خود را تحمیل قرارداد یک طرفه از سوی شهرداری و عدم پاسخگویی به مشکلات مدیریت محلات عنوان کردند.

دکمه بازگشت به بالا