ایران

تجمعات اعتراضی در ایران، باز هم ادامه یافت

گزارش‌ها از ایران، حاکی‌ست که چندین تجمع اعتراضی برگزار شده و معترضان خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

شماری از فعالان حامی محیط زیست شهرستان مشکین شهر در اعتراض به احداث جاده موسوم به کمربند طلایی در مسیر احداث این جاده دست به تجمع زدند.

فعالان محیط زیست بر این باورند که احداث کمربند طلایی علاوه بر تخریب جبران ناپذیر دامنه های بکر و ییلاقات ساوالان، آسیب جدی به زیست بوم حیوانات در شرف انقراض منطقه وارد می‌کند.

در جریان این تجمع نیروهای انتظامی سعی در جلوگیری از برگزاری آن داشتند.

گروهی از اعضای تعاونی مسکن کارگران شهرک امیرالمؤمنین شهرستان پاکدشت در اعتراض به ۱۸ سال بلاتکلیفی زمین‌های پروژه امیرالمومنین در یکی از خیابان های نزدیک به این پروژه، دست به تجمع زدند.

کارگران شرکت پارس سوئیچ واقع در شهرک صنعتی اشراق زنجان در اعتراض به عدم امنیت شغلیشان دست از کار کشیده و در محل کار خود تجمع کردند.

در ادامه تجمعات اعتراضی در ایران؛ کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی در مقابل ساختمان این شرکت و استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران؛ ۸۰ روز پس از آغاز دور جدید اعتراضات، شماری از کارگران مجتمع هفت تپه با تجمع در مقابل فرمانداری، اداره کار و دفتر نماینده شهرستان شوش، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

صدای معلم نیز گزارش کرده، جمعی از معلمان حق التدریس با تجمع در برابر وزارت آموزش و پرورش خواهان شفاف‌سازی مسئولان این وزارتخانه در مورد وضعیت استخدامی خود شدند.

بر اساس این گزارش،‌این معلمان که از شهرهای مختلف گرد آمده بودند خواهان عمل کردن مسئولان وزارت آموزش و پرورش به ویژه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع به وعده‌های پیشین خود شدند.

دکمه بازگشت به بالا