ایران

اعتراض کارگران هفت‌تپه به «موج‌سواری» صداوسیما و خبرگزاری فارس

یوسف بهمنی، یکی از نمایندگان کارگران هفت‌تپه، نسبت به «موج‌سواری» صداوسیما و همچنین خبرگزاری فارس درباره اعتصاب این کارگران اعتراض کرد.

بهمنی، در این‌باره اظهار داشت: «متاسفانه در ماجرای اعتراضات به حق و قانونی کارگران، برخی از رسانه‌ها، اقدام به موج‌سواری و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود کردند.»

او ادامه داد بخش خبری ۲۰.۳۰ در ۷۰ روز اعتصاب کارگران هفت‌تپه هیچ واکنشی نشان نداد و به یک‌باره فقط بازدید نمایندگان از هفت‌تپه را پوشش داد.

این نماینده کارگران هفت‌تپه تاکید کرد این کارگران با هیچ نهاد و ارگانی حتی ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه، «نشست صمیمانه» ندارند.

در حالی که اعتصاب کارگران هفت‌تپه به هفتاد و هشتمین روز خود رسیده، بهمنی گفت: «به رغم ادعای برخی مبنی بر بازگشت به کار کارگران پس از وصول مطالبات، همچنان حقوق ماه‌های تیر و مرداد به صورت معوق باقی مانده و سایر مطالبات کارگران نیز کماکان بر زمین مانده است.»

او تاکید کرد به غیر از حقوق، مطالباتی نظیر بدی آب و هوا، سختی کار، یکسان‌سازی حقوق، حق غذا، حق سرویس ایاب و ذهاب نیز پرداخت نشده است.

این نماینده کارگران هفت‌تپه همچنین از امنیتی کردن پرونده اسماعیل بخشی انتقاد کرد و از حمله به خانه خود و محمد خنیفر، دیگر کارگر معترض هفت‌تپه، حدود چهل روز پیش، از سوی افراد ناشناس خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا