ایران

نام رهبری به میان آمد، پرویز فتاح عذرخواهی کرد

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان که چندی پیش سپاه، ارتش و چند شخص و سازمان دیگر را به “تصرف” املاک مردم متهم کرده بود، از سخنانش عذرخواهی کرد و گفت “خطا” کرده و “حلالیت می‌طلبد.”

سخنان آقای فتاح در تلویزیون ایران در شب هجدهم مرداد، باعث جنجال شده بود. او از حدود ۱۰ شخص حقیقی و حقوقی از جمله روسای جمهور فعلی و قبلی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، سپاه، ارتش و مرکز پژوهش‌های مجلس نام برد و با ذکر آدرس زمین و ملک و قیمت آن گفت هر کدام ملک چند صد میلیاردتومانی را تصرف کرده و بابت آن پولی نپرداخته‌اند.

رییس بنیاد مستضعفان به طور خاص در پایان عذرخواهی خود از غلامعلی حدادعادل، معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی نام برد و گفت: “از اینجا می خواهم از همه آن عزیزان و سازمان‌ها عذرخواهی و طلب حلالیت کنم. جواب‌هایی که آن اشخاص دادند، متین و با وقار بوده و بنده به دیده منت از آنها می‌پذیرم.”

پیشتر غلامعلی حدادعادل در واکنش به سخنان پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، درباره «ملک ۲۰۰ میلیارد تومانی و زمین ۴۰۰ میلیارد تومانی که در اختیار او و مدرسه فرهنگ» قرار گرفته است، گفت که واگذاری هر دو مورد با موافقت و دستور علی خامنه‌ای انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا