ایران

بسیج دانشجویی، سفارت سابق آمریکا در تهران را تبدیل به حسینیه کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران از محوطه باز سفارت سابق آمریکا در تهران به عنوان «حسینیه» و محل برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، این مراسم توسط «هیات انصار القائم» برگزار می‌شود و مرتضی آقاتهرانی، نماینده مجلس ایران نیز سخنران مراسم‌های عزاداری خواهد بود.

به نظر می‌رسد نیروهای بسیج که در سال‌های اخیر در تجمعات خود بارها شعار داده‌اند «کاخ سفید را حسینیه می‌کنیم»، تصمیم گرفته‌اند که تهدید خود را در تهران و در محل سفارت سابق آمریکا عملی کنند.

سپاه پاسداران آبان ماه سال گذشته نیز دیوارنگاره‌های جدید بر دیوارهای ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران را رونمایی کرده بود.

طراحی تصاویر این دیوارنگاره‌ها که از گل حمید استیلی در جام جهانی ۹۸ به آمریکا تا سقوط پهپاد آمریکایی و مک‌دونالد را در بر می‌گرفت، کار موسسه فرهنگی هنری اوج، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب بود.

نیروهای ولایی در ایران، با خط‌‌‌گیری از سیاست‌های حاکمیت، بارها با اقدامات خارج از عُرف سیاسی و قانونی، هزینه‌های سنگین بین‌المللی و اقتصادی را بر کشور تحمیل کرده‌اند که اشغال سفارت واشنگتن در تهران تحت عنوان «اشغال لانه جاسوسی» از دین دست اقدامات است.

دکمه بازگشت به بالا