حوادث

آتش‌سوزی در پارکینگ خودروهای سوخت‌رسان در کرمانشاه

در ادامه‌ی انفجارها و آتش‌سوزی‌های دامنه‌دار که علت و جزئیات آن تاکنون توسط مقامات ایران اعلام نشده، روز سه‌شنبه یک انفجار سوال‌برانگیز در کرمانشاه روی داد. جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ خودروهای سوخت‌رسان در کرمانشاه خبر داده و گفته که: یک نفر در این حادثه دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

بالایی تاکید کرد که به دلیل نبود تجمع انسانی در این منطقه خسارت جانی کمتر است و بخش زیادی از خودروهای موجود در پارکینگ تخلیه شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، بدون ارائه جزئیات از علت حادثه و وسعت آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کیوان ملکی قائم مقام سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه نیز درباره این حادثه گفت که ۶ تریلی حامل سوخت در پارکینگ «اعتماد» شهرک دولت‌آباد دچار آتش‌سوزی شده و به دنبال آن، انفجار پی در پی ۶ مخزن سوخت خودروهای ترانزیت سوختی را در پی داشته است.

در ادامه آتش‌سوزی‌ها و انفجارهای زنجیره‌‌ای در ایران، منابع خبری و شبکه‌های اجتماعی، تصاویری انفجار چندین تانکر سوخت‌رسان و دیگر مشتقات نفتی در منطقه دولت‌آباد در استان کرمانشاه منتشر کردند.

در ماه‌های اخیر، همزمان با آتش‌سوزی دنباله‌دار جنگل‌ها و مراتع ایران، آتش‌سوزی‌هایی نیز در مراکز حساس مثل نیروگاه‌ها روی داده است

دکمه بازگشت به بالا