حقوق بشر

امیرحسین مرادی پس از انکار اعترافات: با ویلچر در جلسات دادگاه حاضر شدم

خبرگزاری امنیتی فارس روز چهارشنبه در گزارشی ضمن ادعای نقش داشتن امیر حسین مرادی در آتش زدن مکان‌های عمومی، در عین حال نامه‌ی او را منتشر ساخت که در آن اعلام کرده، در این اتفاقات نقش نداشته و در جلسات دادگاه با ویلچر حاضر شده است.

این خبرگزاری در گزارشی ضمن انتشار تصاویر و متن اعترافات امیرحسین مرادی، یکی از سه معترض محکوم شده به اعدام، مدعی شد که او در آتش زدن شهرداری منطقه دو ناحیه دو و همچنین موسسه مالی ملل در آریاشهر نقش داشته است.

این خبرگزاری در عین حال نامه امیرحسین مرادی خطاب به رییس قوه قضاییه را منتشر کرد که در آن اعلام شده از این اتفاقات فیلم گرفته و در آن هیچ نقشی نداشته است.

امیرحسین مرادی در این نامه که مریم مرادی، وکیلش در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است: «در خصوص فیلم‌های داخل تلفن همراه اینجانب که خواهشمندم حتما شخصا ملاحظه بفرمایید، صرفا از حوادث آن شب و صحنه آتش گرفتن بانک و خودروی شهرداری فیلم اخذ شده‌است و اینجانب هیچ فعل یا ترک فعلی در این خصوص انجام نداده‌ام».

مرادی در این نامه اعلام کرد که درباره این اتهامات هیچ مستندی وجود ندارد و تنها مستند اعترافاتی است که در شرایط انفرادی و بیماری او گرفته شده است.

او نوشت که پس از صدور کیفرخواست به بیمارستان اعزام شده و در جلسات دادگاه نیز با ویلچر حاضر شده است.

دکمه بازگشت به بالا