ایران

نشریه «اینفوبیا»: مقام‌های تهران پذیرفته‌اند که به برنامه اتمی ایران حمله شده است

به گزارش شبکه جهانی کلمه، به نقل از نشریه “اینفوبیا” آرژانتین، مقام‌های تهران پذیرفته‌اند که ایالات متحده و متحدان منطقه‌ای این کشور، به برنامه اتمی ایران حمله می‌کنند.

این نشریه در گزارشی به موضوع انفجارها در تاسیسات هسته‌ای ایران پرداخته و تاکید کرده که این حملات، «شکنندگی دفاعی رژیم ایران» را روشن ساخته است.

بر پایه‌ی این گزارش؛ آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به پیروزی تاکتیکی چشمگیری دست یافته‌اند و حملات اخیر، توانایی عملکرد سانتریفیوژهای ایران را برای حداقل دو سال به تأخیر انداخته است.

در این گزارش تصریح شده که هیچ کدام از طرف‌ها، تنها به دنبال به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای رژیم ایران برای چند سال نیستند، بلکه هدف، این است که این خطر به‌طور کلی برچیده شود و منطقه از خطر ایرانِ اتمی رهایی یابد.

در همین رابطه؛ اردشیر مطهری، از فرماندهان نظامی سابق و دبیر فعلی کمیسیون اجتماعی مجلس با انتشار یک توئیت در حساب کاربری خود در توئیتر، ضمن تأیید تلویحی حملات پهپادهای ناشناس به نقاطی از ایران، از «انتقام گیری» نیروهای نظامی ایران در «زمان مناسب» خبر داده و نوشته است ایران مسئولیت این اقدامات را نیز خواهد پذیرفت.

این نماینده‌ی مجلس در اشاره‌ای مبهم و بدون نام بردن از کشورهای دیگر، «طرف مقابل» را مسئول حملات پهپادی به برخی از نقاط ایران دانسته است.

دکمه بازگشت به بالا