ایران

هشدار مجلسیان به روحانی: روند مدیریت هفت ساله را تغییر دهید

رئیسان ۱۲ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم به روحانی تذکر دادند، که اگر شیوه مدیریت خود را تغییر ندهند سکوت نخواهند کرد. برخی از آنها وزیران دولت‌های قبلی هستند و در شکل‌گیری “وضعیت دردناک” کنونی مسئولیت دارند.

این رؤسای در نخستین اقدام مشترک خود نامه سرگشاده‌ای به رئیس دولت دوازدهم نوشته و به او هشدار داده‌اند در مقابل ادامه روند مدیریت دستگاه اجرایی در هفت سال گذشته سکوت نخواهند کرد.

در این نامه که متن آن جمعه ششم تیرماه منتشر شد با اشاره به معضلاتی نظیر بیکاری جوانان، فقر گسترده، تورم و گرانی روزافزون و “روند صعودی آسیب‌های اجتماعی” از حسن روحانی سوال شده که آیا این نابسامانی‌ها به اطلاع او نمی‌رسد؟

سران کمیسیون‌های اصلی مجلس، برخی اطرافیان روحانی را به “بی انگیزگی و رخوت” متهم کرده و نوشته‌اند: «این تنها ارزش پول ملی نیست که هر روز رو به کاهش است بلکه امید و آرزوی صد‌ها هزار جوان است که دستخوش ناملایمات و تغییرات مکرر اقتصاد دولت شما می‌شود.»

در مقابل، کاربران شبکه های اجتماعی معتقداند، آنکه باید مورد بازخواست قرار بگیرد نه رئیس دولت دوازدهم؛ بلکه شخص اول نظام یعنی آیت الله علی خامنه‌ای است؛ زیرا به اعتقاد آنها، مقام رهبری در نهان مسئول تمام تصمیمات ریز و درشت چندین دهه اخیر از جمله تقلب در انتخابات هشتاد و هشت و سرکوب خونین آبان ماه‌ است.

دکمه بازگشت به بالا