اقتصادی

کشف اختلاس میلیاردی در قشم؛ یک مدیر مالی سازمان منطقه آزاد دستگیر شد

 به گزارش شبکه جهانی کلمه؛ منابع رسمی در ایران از کشف اختلاس میلیاردی در قشم خبر داده اند وگفته می شود یک مدیر مالی سازمان منطقه آزاد نیز دستگیر شده است . این خبر در حالیست که پیشتر مردم این جزیره نسبت به اختلاس های بزرگ وعدم رسیدگی به آن از سوی مقامات قضایی منتقد بودند .

 در این راستا علی صالحی  رییس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن اعلام خبر مذکور گفته که در پی جمع آوری مستندات در خصوص مغایرت‌های به وجود آمده در حساب‌های مالی سازمان منطقه آزاد قشم و برداشت غیرمجاز وجوه از حساب‌های مذکور، دستورات قضایی لازم صادر و متهم اصلی که یکی از مسئولین امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم است، دستگیر شد.

 براساس این گزارش ،با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسوول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

 این گزارش می گوید: با بررسی گردش مالی حساب‌های متهم و اسناد موجود، تاکنون پنج باب منزل مسکونی و یک واحد تجاری در مناطق مختلف جزیره قشم از او شناسایی شده و در بازرسی از منزل متهم مبالغ قابل توجهی وجه نقد و ارز خارجی به همراه سکه‌های طلا کشف شده است.

 گفتنی است که منابع رسمی در ایران مدعی هستند که متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

دکمه بازگشت به بالا