اهل سنت

بازدید مسئولین شهرستان راسک از روستای پشامگ

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه، برازنده، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری راسک در راس هیأتی از مسئولین شهرستان راسک روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه از روستای پشامگ بازدید کرد.

روابط عمومی فرمانداری راسک با انتشار این خبر هدف از سفر مسئولین به پشامگ را بررسی مشکلات و برطرف کردن دغدغه معتمدین، علما و اهالی روستای پشامگ دو روز پس از نشست علما و معتمدین شهرستان راسک، عنوان کرده است.

علما و معتمدین شهرستان راسک۲۳ فروردین ماه در نشستی با معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری راسک ضمن بیان مشکلات منطقه، خواستار آزادی و پیگیری وضعیت مولانا فضل الرحمن کوهی، امام جمعه پشامگ و حافظ اصغر کوهی شده بودند.

روابط عمومی راسک اما در خبرِ بازدید و پیگیری مشکلات روستای پشامگ هیچ اشاره ای به موضوع آزادی مولانا فضل الرحمن کوهی که دغدغه اصلی معتمدین و علماء شهرستان راسک و مردم پشامگ است نکرده است و تنها به بخشی از مشکلاتِ راه، آب و فاضلاب، بهداشتی و درمانی و… اشاره نموده است.

روستای پشامگ با جمعتی بیش از ۷۰۰  نفر در ۴۰ کیلومتری شهرستان راسک وقع شده است و مدرسه دینی انوارالحرمین که مدیریت آن به عهده مولانا فضل الرحمن کوهی قرار دارد در این روستا واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا