اهل سنت

رایزنی علما و معتمدین شهرستان راسک برای آزادی مولانا کوهی

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه، علما و معتمدین شهرستان راسک در نشستی با میثم برازنده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک باری دیگر خواستار آزادی مولانا فضل الرحمن کوهی امام جمعه پشامگ شدند.

علما و معتمدین شهرستان راسک در این نشست که روز شنبه ۲۳ فروردین ماه در دفتر فرمانداری راسک برگزار شده بود ضمن بیان دغدغه های مردم پیرامون حوادث و اتفاقات سال های گذشته در منطقه، خواستار آزادی و پیگیری وضعیت مولانا فضل الرحمن کوهی، امام جمعه پشامگ و حافظ اصغر کوهی شدند.

مولوی فتحی محمد نقشبندی امام جمعه راسک، مولوی محمد امین آسکانی مدیرداخلی انوارالحرمین پشامگ، حافظ اکرم کوهی امام جمعه موقت پشامگ، حاجی فقیر محمد کوهی برادر مولانا فضل الرحمن کوهی، حاجی محمد نور آسکانی یکی از معتمدین راسک، مولوی عبدالرئوف دشتی از روحانیون سرباز و چند تن دیگر از علمای شهرستان راسک جزو شرکت کنندگان در این نشست بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری راسک با وعده پیگیری دغدغه های علما و معتمدین گفته است که:” موضوعی که دوستان به عنوان دغدغه مطرح کردند در یک روند تعاملی و دو سویه قابل پیگیری می باشد”.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان راسک از این نشست بعنوان هم اندیشی علما و معتمدین شهرستان راسک با معاون فرمانداری راسک یاد کرده است.

لازم به ذکر است که مولانا فضل الرحمن کوهی امام جمعه راسک از روحانیون منتقد سیاست های نظام تهران  به همراه حافظ اصغر کوهی از مدرسین مدرسه دینی انوار الحرمین پشامگ از هفتم آذر سال گذشته در بازداشت بسر می برند.

بازداشت مولانا فضل الرحمن با اعتراضاتی در شهرهای مختلف بلوچستان همراه بود.

دکمه بازگشت به بالا