سیاسیمقاله

شبه نظامیان فاشیست: ما مرز نمی شناسیم، مطیع بلاشرط “رهبر” هستیم!

شبه نظامیان فاشیست: ما مرز نمی شناسیم، مطیع بلاشرط "رهبر" هستیم!

?#سعید_همتی

“?غضنفرآبادی” رئیس دادگاه انقلاب تهران در اسفند۹۷ گفت : اگر مردم ایران نخواهند جمهوری اسلامی را یاری کنند، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی های یمنی خواهند آمد و ما را یاری خواهند کرد!

?در حالی که سالهاست بر مبنای یک طرح ایدئولوژیک، سپاه تروریستی پاسداران به بیش از سه و نیم میلیون شیعه هزاره افغان و پاکستانی و بخشی از حشدالشعبی عراق تابعیت ایرانی داده است، خبرگزاری فارس(بوق سپاه) برای عادی سازی این حرکت فاشیستی فرقه ای سپاه بر علیه مردم ایران، چند مرتبه با راه اندازی پویش های نمایشی، خواستار حمایت مردم از اعطای تابعیت ایرانی به نیروهای بیگانه تروریستی فاطمیون، زینبیون و خانواده هایشان شده است.

?پس از قیام ۱۳۹۶ و احساس خطر آخوندها از سوی مردم ایران، “قاسم سلیمانی” طرح اعطای تابعیت ایرانی به چند میلیون شیعه هزاره افغان و پاکستانی را به “خامنه ای” ارائه کرد و موافقت وی را بلافاصله دریافت کرد. چرا که هزاره های افغان و پاکستانی پیش از این تحت لوای فاطمیون و زینبیون با کشتار وسیع مردم سوریه و شمال عراق ، سرسپردگی خود را به آخوندها به اثبات رسانده بودند.

?هدف خامنه ای و سرداران سپاه پاسداران از این اقدام فاشیستی، اسکان دائم این نیروهای بیگانه در ایران، برای سرکوب مردم ایران است، زیرا آخوندها به خوبی می دانند که ریزش عقیدتی بالقوه و بالفعل در نیروهای مسلح نسبت به نظام روبه افزایش بوده و با تدوام قیام های مردمی، این نیروها از برخورد مستقیم با هموطنانشان خودداری خواهند کرد و در آن زمان می توانند از نیروهای بیگانه فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی بر علیه مردم ایران استفاده کنند.

?در حالی که این نوع اعطای تابعیت حتی بر خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز می باشد که انتقال ملیّت را تنها از راه خون به رسمیت می شناسد. اعطای تابعیت به بیش از سه و نیم میلیون بیگانه شیعه عراقی و هزاره افغان و پاکستانیِ حاضر در ایران یک خدعه فرقه ای فاشیستی دیگر آخوندها را برملا ساخت.

?در جریان سرکوب خشونت‌ بار اعتراضات مردم به سه برابر شدن ناگهانی نرخ بنزین در آبان۹۸، یک تشکیلات نظامی فرامرزی به نام “نخسا” که همواره خود را نیروهای خودجوش سرزمین‌های شیعی جهان معرفی می‌ کرده اند حضور داشته‌ است، این گروه از مجموع بسیجی های افراطی داخلی و شیعی های لبنانی، افغانی، پاکستانی و عراقی ساکن در ایران تشکیل شده است.

?این گروه با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی، اعلام کرد که نه تنها در سرکوب اعتراض‌های مردمی در شهرستان “ملارد” کرج حضور داشته، بلکه تصاویر مذکور تنها بخشی از اقدامات آن‌ها در شهرهای مختلف ایران، طی سرکوب اعتراض‌ها بوده است!

?این گروه مسلح اعلام کرد، که با هدف سرکوب اعتراض‌های خیابانی در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی شده تا باعث تقویت و ثبات “نظام مهدوی” شود. حساب‌های کاربری این مجموعه شبه نظامی در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از حضور شبانه این نیروهای مسلح در دانشگاه‌ تهران و دانشگاه امیرکبیر، جهت سرکوب اعتراضات دانشجویی منتشر کرده‌اند.

?یکی از حساب‌های کاربری “نخسا” در سرویس مجازی حکومتی “آپارات” ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد اعضای آن در کنار پلیس رژیم و بسیجِ سپاه در سرکوب “دراویش گنابادی” در گلستان هفتم تهران هم دست داشته‌اند.

?شاخه برون‌مرزی این تشکیلات شبه نظامی، مدتی پس از آغاز کشتار مردم سوریه توسط اسد، در دی ماه ۸۹ تشکیل شد.

 ?  از اعضای اولیه گروه تروریستی “نخسا” که در سرکوب و کشتار مردم در قیام ۱۳۸۸ نقش فعالی داشت، “مصطفی صدر‌زاده” متولد ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان و فرزند یک پاسدار تروریست بود، او در سال ۱۳۹۲ با نام مستعار “سید ابراهیم” به فرماندهی گردان “عمار” و جانشینی تیپ “فاطمیون هزاره افغان” در جنگ بر علیه مردم سوریه گمارده شد.

?از حضور قساوت بار و جنایات بی رحمانه “صدرزاده” در شهرها و روستاهای سوریه، خاطراتی تلخ در اذهان زنان و کودکان بی پناه سوری نقش بسته است. عاقبت او در آبان ۱۳۹۴ در حومه شهر حلب به سزای جنایاتش رسید و به دست مردم سوریه کشته شد. از مصطفی صدرزاده ویدئویی موجود است که خود را با افتخار عضو گروه تروریستی “نخسا” معرفی می‌کند که برای جنگ به سوریه اعزام شده است.

?اعضای “نخسا” میگویند، این گروه یک سازمان و تشکیلات نیست، بلکه یک تفکر ایدئولوژیک راویِ این شعار است، که شیعه مرز نمی‌شناسد و در تمام امور نظامی و غیرنظامی سرزمین های هر کشوری حضور می یابد و مطیع بلاشرط ولایت مطلقه فقیه، امام خامنه‌ای است!

?خبرگزاری حکومتیِ “دانشجو” وابسته به سازمان بسیج سپاه هم درباره این گروه مسلح نوشت: “نخسا” یا همان نیروهای خودمختار سپاه اسلام(شیعه)، آن دسته از جوانان پرشور و عشق جنگ هستند که عاشقانه خود را فدائیان “علی‌ خامنه‌ای” و “قاسم سلیمانی” می‌دانند آنها با هماهنگی “قاسم سلیمانی” به سوریه رفته‌اند تا بجنگند!

?نیروی تروریستی سپاه قدس، از سال ۱۳۸۹ شیعیان عراقی، لبنانی، پاکستانی ، هندی و افغانی‌ را با وعده پرداخت حقوق ماهیانه و اعطای تابعیت ایرانی برای تمامی اعضای خانواده شان، جهتِ شرکت در جنگ سوریه تشویق می‌کرد.

?با این وجود، در سرکوب اعتراضات مردمی زمستان ۹۶ از آنجایی که آخوندها نمی توانستند روی نیروهای انتظامی(پلیس) ایران برای کشتار هموطنانشان حساب باز کنند، با دستور “قاسم سلیمانی” نیروهای حشد الشعبی عراق، گردان‌های فاطیمون افغانستان و زینبیون پاکستان، که وجودشان در سوریه ضروری نبود، با صدها سورتی پروازِ هواپیمایی ماهان، به تهران منتقل شدند.

?علاوه بر این، سپاه تروریستی پاسداران از نیروهای بازنشسته خود نیز خواست تا در اسرع وقت خود را به مراکز سپاه معرفی و برای مقابله با آنچه سپاه “فتنه” می‌خواند، مسلح شوند!

?حتی خبرگزاری روسی “اسپوتنیک” می نویسد: رژیم ایران برای سرکوب اعتراضات گسترده مردمی در این کشور از نیروهای حشد الشعبی عراق و هزاره های فاطمیون افغانستان کمک گرفت.

?به گزارش “اسپوتنیک” از اهواز، جمهوری اسلامی نیروهای حشد الشعبی عراق که هوادار رژیم ایران هستند را به اهواز آورده و آنها را در خیابان‌های شهرهای آبادان، خرمشهر و همچنین نقاط دیگر ایران مستقر کرده است تا در روند سرکوب مردمی که علیه سیاست‌های رژیم ایران و اوضاع نابسامان اقتصادی به تظاهرات پرداخته‌ اند، مشارکت کنند.

?این خبرگزاری روسی اضافه می کند: شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶ تعدادی از نیروهای حشدالشعبی در کنار نیروهای سپاه و دیگر نیروهای امنیتی ایران در منطقه “حی الثوره” اهواز حاضر شدند. هزاران نفر از نیروهای افغانی هزاره فاطمیون نیز به خمینی‌شهر و دیگر شهرهای اصفهان آمده و در سرکوب مردم مشارکت کرده‌ اند.

“?گویانیوز” نیز نوشت: نیروهای فاطمیون افغان در جریان اعتراضات مردمی آبان۹۸ در ماهشهر اقدام به نسل کشی کرده اند و در کشمکش و سرکوب مردم ایران در نقاط مختلف کشور، ۹ کشته داده اند!

?رسانه های “رژیم مهدوی” سالها به بهانه دفاع از آرمانهای شیعی، از کشتار مردم بی پناه سوریه و عراق به عنوان وظیفه شرعی شیعیان یاد کردند و با این حربه بخشی از هموطنان را فریب دادند. اما اکنون که همان گروه های تروریستی شیعی در مقابل خواست بحق مردم ایران در خصوص رفع فساد حکومتی قرار گرفته اند و به کشتار مردم ایران مشغول شده اند، حقایق برای آن دسته از هموطنان فریب خورده نیز آشکار گردیده است.

دکمه بازگشت به بالا