تازه‌های سیاسی

عضو مجلس خبرگان: نیروهای آتش به اختیار برای مقابله با جن و انس وارد عمل شوند

آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان طی سخنانی که چکیده و خلاصه‌ای از آن در خبرگزاری امنیتی فارس منتشر شد، احتمال داد که همه‌گیری جهانی کرونا در پشت صحنه، از سوی دستگاه ابلیس و شیاطین انس هدف «جدی و مهمی» را دنبال می‌کند و آن هم عبور دادن جامعه بین‌المللی از وضعیت کنونی به نظم تازه‌ای است.

میرباقری در مکتب محمد تقی مصباح یزدی به عمل آمده و از اساتید درس خارج حوزه؛ و رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم است.

در سخنان این عضو مجلس خبرگان؛ «تعطیلی کسب و کار مذهب» به‌عنوان یکی از واهمه‌ها و احتمالات پس از کرونا عنوان شده است. وی در ادامه نظراتش که بر مبنای همکاری «جن و انس» در پی‌ریزی سامان تازه برای جهان بنا شده، تصریح کرد: «شبکه نیروهای جوان و فعال و به‌خصوص نیروهای آتش به اختیار و نخبگان باید به‌دنبال یک طراحی همه‌جانبه و سازوکار جامع در مقابلِ این پدیده با ابعادی که برای آن مفروض است، باشند».

علی خامنه‌ای، رهبر نظام تهران شنبه ۳ فروردین طی سخنانی که از صدا و سیما پخش شد ادعا کرد که ویروس کرونا در آمریکا ساخته شده و احتمال داد که ممکن است آمریکا در صدد ارسال دارویی برای «گسترش بیشتر بیماری» یا «ماندگار شدن ویروس» باشد. خامنه‌ای حتی این ادعا را مطرح کرد که ممکن است نوعی از ویروس کرونا صرفاً برای ایران ساخته شده باشد.

دکمه بازگشت به بالا