اخبارتازه‌های سیاسی

خامنه‌ای از نیروهای بسیج و طرح غیرعلمی غربالگری ستایش کرد

رهبر جمهوری اسلامی در پیامی از دفتر خود خواست تا از زحمات وزیر بهداشت و همکارانش تشکر شود و تاکید کرد که ضمن حمایت مجدد از لازم الاجرا بودن تصمیمات، ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، از تلاش‌های همه جانبه برای مقابله با ویروس کرونا کاسته نشود.

سایت رسمی خامنه‌ای شامگاه یک‌شنبه با انتشار پیامی از او با عنوان “قدردانی مجدد رهبری از وزیر بهداشت و مجموعه درمانی کشور در مساله مقابله با کرونا” توضیح داد: خامنه‌ای از گزارش وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا، از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با این ویروس، تشکر مجدد کرده و تاکیید ورزیده است که از شتاب تلاشهای همه جانبه در این زمینه کاسته نشود.

خامنه‌ای در این پیام اضافه کرد: طرح غربالگری کار بزرگی است. بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه‌ همه‌گیر خواهد کرد.

رهبر جمهوری اسلامی درحالی از طرح غربالگری ستایش کرده است که به گفته متخصصان، این طرح کاملا غیرعلمی و غیردقیق است و آمارهایی که ازین روش بدست می آیند ارزش چندانی ندارند.

همچنین ناظران دخالت نیروهای بسیج و روحانیان را در امر مقابله با کرونا نه تنها مفید نمی دانند؛ بلکه کاملا برعکس، استفاده از نیروهای غیر متخصص را امری ناپسند می‌دانند.

دکمه بازگشت به بالا