تازه‌های سیاسی

محمود صادقی: روحانی درباره کرونا توهم توطئه دارد

محمود صادقی، حسن روحانی را متهم کرده که به خاطر «توهم توطئه» مانع از ادامه «تعطیلی ادارات» و «کنترل شیوع مجدد کرونا» می‌شود.

این نماینده رد صلاحیت شده در توئیتی که روز دوشنبه ۵ فروردین منتشر کرد، نوشته است ستاد مدیریت کرونای تهران خواستار «استمرار تعطیلی ادارات» است؛ اما رئيس‌جمهور برای شکست توطئه دشمن در آسیب رسیدن به اقتصاد کشور، تن به تعطیلی نمی‌دهد.

در همین حال، عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مجلس هم در نامه‌ای به علی لاریجانی، رئيس مجلس ایران پیشنهاد کرده با توجه به اینکه دولت «در تعطیلی کامل کشور و یا قرنطینه نقاط بحرانی تعلل می‌کند یا نیاز نمی‌بیند»، مجلس وارد عمل شود و کشور را برای ۳۰ روز در حال تعطیلی کامل قرار دهد و در صورت نیاز آن را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کند.

حسن روحانی، روز دوم فروردین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفته بود «توطئه ضدانقلاب» این است که در دوره شیوع کرونا در ایران «کار و فعالیت اقتصادی» تعطیل شود و برای مقابله با آن «باید روند تولید عادی باشد».

اکنون تعدادی از کارشناسان مسائل ایران می‌گویند جمهوری اسلامی که با پنهانکاری پنجاه روزه خود٬ سرایت ویروس کرونا را غیرقابل کنترل کرده است و اکنون نظریه ضد انسانی و ضعیف کش ایمنی اجتماعی را پیش میکشد. یعنی کسانی که امراض زمینه ای دارند و یا کهن‌سال هستند، اگر میلیونی هم بمیرند باکی نیست؛ زیرا جوانان مقاومت خواهند کرد.

گفتنی است، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی نیز بارها ویروس کرونا را ساخته آمریکا و یک جنگ بیولوژیک معرفی کرده است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا