سیاسیمقاله

کارشکنی سپاه نسبت به فعالیت پزشکان بدون مرز و بازی با جان مردم!

#آرش_صادقی

✍️ دو روز قبل اکانت توییتر سفارت جمهوری اسلامی در فرانسه از قول “بهرام قاسمی” سفیر رژیم نوشته بود: امروز دومین محموله کمکها به همراه پزشکان بدون مرز از “بوردو” راهی تهران شدند. علاوه بر دارو و اقلام موردنیاز پزشکان و پرستاران، تجهیزات یک بیمارستان صحرایی که با هماهنگی وزارت بهداشت نصب و آماده کمک‌رسانی به بیماران خواهد شد، بخش مهمی از محموله این دو هواپیما است. اولین محموله یکشنبه به تهران رسید.

 

✍️  اما بلافاصله منابع نزدیک به سپاه مطالبی بدبینانه منتشر کردند، آنها نوشتند:

ورود کارشناسان امنیتی آمریکا به کشور برای تکمیل جنگ بیولوژیک! پس از تقویت احتمال آزمایشگاهی بودن “کروناویروس” و دست داشتن آمریکا در تولید و تکثیر آن، حالا ابعاد تازه ای از این جنگ بیولوژیک در حال اجراست!

 

✍️ سایت ها و کانالهای تلگرامی پوششی “سپاه تروریستی پاسداران” در یک “پروپاگاندای فوبیا گونه” نوشتند: بنابر رصدهای دقیق اطلاعاتی! کارشناسان امنیتی بیگانه در پوشش هیئت اعزامی پزشکان بدون مرز، برای ارزیابی تاثیر کرونا و نحوه عملکرد این ویروس بر ژنتیک مردم ایران، از فرانسه وارد کشور شده‌اند! با توجه به ممنوعیت ورود آمریکایی‌ها به کشور، این ماموریت به ماموران آمریکایی با تابعیت کشورهای اروپایی سپرده شده تا گزارش دقیق و میدانی از میزان اثر این ویروس بر ژن ایرانی تهیه و به آمریکا ارائه شود!

 

✍️تمرکز بر روی هشدار “پارانویا گونه” اخیر “خامنه ای” نیز فصل مشترک هجمه رسانه های “سپاه” علیه ایجاد بیمارستان مجهز بین المللی بود که گفته بود: به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند!

 

✍️ “حسین شریعتمداری” در گفت‌وگو با یکی از این خبرگزاری های پوششی سپاه(فارس) گفت: سئوال این است که این خطای خطرناک را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً بدون مرز! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند؟!

 

✍️ این گونه، بازوهای رسانه‌ای “خامنه ای” و سپاه، این نهاد بهداشتی معتبر بین المللی را جاسوسان آمریکایی، کارشناسان امنیتی آمریکا و جنگجویان بیولوژیک توصیف کردند!

 

✍️پس از فشار شدید رسانه ای ایادی “خامنه ای”، این کمک بین المللی پس زده شد و علیرضا وهاب‌زاده مشاور زیر بهداشت رژیم، در توییتی نوشت:

ضمن تشکر از پزشکان بدون مرز،

با اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و نیز استفاده از تمام ظرفیت درمانی نیروهای مسلح، فعلا نیازی به برپایی بیمارستانی توسط نیروهای خارجی نیست و این حضور منتفی است!

✍️ بعد از خبر منتفی شدن راه‌اندازی بیمارستان، رسانه های خوشه ای سپاه تروریستی پاسداران، نوشتند: وزارت بهداشت رسما به جاسوسان آمریکایی گفت، نه مرسی!

✍️”رژیم آخوندی” که به مَدد عوارض تفکر فرقه ای خود مسبب ورود “کروناویروس” به قم و سپس تمام ایران شد، درست در اوج کشتار شیوع “کروناویروس” در ایران، تمام پیشنهادات کمک‌ بین‌المللی را یکی بعد از دیگری رد می کند و حتی کمک های بهداشتی درمانی را مستقیماً به سوریه و عراق می فرستد.

✍️ کاربری با انتقاد به جلوگیری از احداث بیمارستان بین المللی ویژه کرونا نوشت: اول دعوت می‌کنند، بعد از آنکه دو هواپیما تجهیزات و نیروی متخصص برای برپایی بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی به تهران میرسد، اینگونه میزنند زیر میز!

 

✍️ کاربری هم در توئیتر نوشت: پزشکان بدون مرز با موافقت وزارت بهداشت و دعوت وزارت خارجه به ایران آمدند. وقتی که جرات حمایت از مجوز خود را ندارید و در برابر فشار عناصر دولت پنهان(سپاه) تسلیم هستید، بهتر است وزارت بهداشت را رها کنید. دست از سر ملت بردارید. خودتان هیچ اقدام مثبتی نمی‌توانید بکنید، مانع کمک‌های بین المللی هم می‌شوید. چرا؟ چون حضرت‌ آقا دو روز پیش فرمودن که کمک نمی‌خواهیم؟ هر زمان تیم بهداشتی که رهبر دارد برای همه مردم فراهم باشد، ما مشکلی نداریم. تا کی باید جان مردم بازیچه دست توهمات و حماقت‌های شما باشد؟!

✍️کاربری نیز در اینستاگرام در ذیل پستی نوشت: چرا کشوری با رشد اقتصادی منفی، تورم ۵۰درصدی، با نرخ بیکاری بالای ۴۰٪ ، حدود ۸۰٪ زیر خط فقر و بیست و چندمیلیون زاغه‌نشین، کارتن‌خواب و گورخواب، باید کمک‌های جهانی را رد کند؟! مملکتی که حتی در تامین ماسک مانده است! هرگز فراموش نمی‌کنیم که عزیزانمان قربانی آخوندها و توهمات آنها شدند.

دکمه بازگشت به بالا