سیاسیمقاله

کرونا و ادامه سیاست پنهانکاری و فریب آخوندی

#سعید_همتی

✍️از اوایل بهمن‌ماه۹۸ گزارش‌های متعددی در مورد شیوع کرونا در ایران منتشر می‌شد و برخی رسانه‌های داخلی از جمله روزنامه حکومتی ایران نیز از مرگ چندین مورد افراد مشکوک ابتلا به کرونا خبر دادند. اما حکومت و خصوصاً وزارت بهداشت پی در پی با قاطعیت همه این گزارش‌ها را تکذیب کردند.

✍️یکم فروردین۹۹ مجله فوکوس آلمان نوشت: محققان پیش بینی می‌کنند در صورت عدم اقدام‌موثر، در ایران بر اثر ویروس کرونا سە میلیون و پانصد ھزار نفر جان خود را از دست خواهند داد!

✍️در ایران اوضاع از کنترل خارج شده است. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، هر ده دقیقه یک فرد بر اثر کرونا می میرد. حتی بیمارستان های شهرستان ها به دلیل انبوه بیماران مبتلا به “کروناویروس” پر ازدحام هستند. و با این حال محدودیت های جدی از سوی “رژیم آخوندی” اعمال نمی شود.

✍️نماینده سازمان بهداشت جهانی “WHO” که اخیراً از ایران بازدید کرده، تخمین می زند که آمار ها پنج برابر بیشتر از میزان رسمی است که اعلام شده است. بنابراین تعداد ایرانیانی که از “Covid-19” جان خود را از دست داده‌اند، بیشتر از ۵۰۰۰ نفر بوده اند، زیرا فقط مواردی با نشانه های بالینی شدید مورد آزمایش قرار گرفته اند و البته دستگاه های دولتی ایران سابقه بسیار بدی در پنهانکاری و دروغگویی دارند.

✍️”خامنه ای” در آخرین سخنرانی اش که در محلی نامعلوم ضبط شده بود و در رسانه جمهوری اسلامی منتشر شد، روشنگری های رسانه های آزاد در فضای مجازی درباره “کروناویروس” را بسیار خطرناک خواند و در این خصوص هشدار داد.

✍️در راستای همین سیاست سانسورِ “رژیم آخوندی” ده ها هزار کاربر مواجب بگیر حکومتی در فضای مجازی به طور شبانه روزی مشغول بی تقصیر جلوه دادنِ “رژیم آخوندی” هستند، تا گناه کشتار وسیع کروناویروس در ایران را بر گردن این و آن بیاندازند و یا اساسا این ویروس مهلک را بی اثر و نه چندان خطرناک جلوه دهند!

✍️در این خصوص یک کاربر در فضای مجازی با انتشار ویدئوی یک فرد بی هوش شده در خیابان گفت: این جوان در کف خیابان پارس آباد بدلیل ابتلا به “کرونا” افتاده است و دو ساعتی است که با اورژانس تماس گرفته ایم و منتظر هستیم. اگر اورژانس این است وای بحال شرایط غیر اورژانس.

✍️در چنین اوضاعی، اخیراً سایبری های نظام و کامنت گذاران حکومتی در اکثر صفحات مجازی در پای چنین ویدیوهایی صرف نظر از نقطه جغرافیایی‌اش می نویسند: ایشون غش کرده و من خودم در آنجا شاهد بودم! ایشون مادرزادی بیمار صرعی بوده! یا اینکه می‌نویسند من پزشکم ایشون دچار تشنج شده یا افت فشار است و…

✍️اکنون این سئوال پیش می آید  که چگونه است که قبل از شیوع این سوغاتی سپاه پاسداران که توسط شرکت ماهان ایرَش به ما رسید، این حجم عظیم بیماران مادرزادی تشنجی و صرعی در گوشه و کنار معابر کشور دیده نمی شدند و هیچ وقت هیچ ویدئویی از این دست دیده نمی شد؟

✍️کاربر دیگری نوشت: حکومت آخوندی به جای رسیدگی به مردم ایران درحال عملیات تروریستی در سوریه و عراق و تامین مالی حزب الله، حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون است.

✍️اما اوضاع بدتر از چیزی است که این کاربر در فضای مجازی نوشته است، در واقع سپاه تروریستی پاسداران که در اثر تحریم ها در پرداخت حقوق مزدوران شیعه هزاره افغان و پاکستانی وامانده بود، کمکهای انبوه درمانی ارسالی سازمان بهداشت جهانی و صدها تُن کمکهای بهداشتی درمانی اهدایی امارات متحده عربی و فرانسه را در بازار آزاد عرضه کرده است و اکنون با درآمد حاصل از آن، حقوق عقب افتاده مزدوران خود در سوریه و عراق را پرداخت می نماید.

✍️تمامی کمکهای بین المللی ارسالی و امکانات درمانی در اختیار “قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضای سپاه” قرار میگیرد، که فرماندهی این قرارگاه با “پاسدار باقری” است!

✍️حال ظاهراً راهکار چگونگی سوء استفاده از “کروناویروس” نیز دست رژیم آمده و “ناصر همتی” رییس کل بانک مرکزی تقاضای ۵میلیارد دلار وام کمکی از صندوق بین‌المللی پول کرده است!

✍️کاربری در این باره در فضای مجازی نوشت: آیا از این ۵ میلیارد دلار حتی ۵ ریالش خرج مهار کرونا و مردم ایران می‌شود؟ مگر کمک‌های غیر نقدی سازمان جهانی بهداشت به مردم ایران رسید؟ نه! همه‌اش یا بین خودی‌های رژیم تقسیم شد یا در بازار سیاه فروخته شد.

✍️این کاربر در ادامه می نویسد: همین چند ماه قبل دویست میلیون دلار برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشورهای دیگر تخصیص دادند، حالا برای آرامش در کشور پنج میلیارد دلار وام اورژانسی درخواست می کنند! من به عنوان یک شهروند ایران، مخالفم که صندوق بین‌المللی پول حتی یک ریال پول نقد به جمهوری اسلامی بدهد.

دکمه بازگشت به بالا