تازه‌های سیاسی

حمایت مولوى حافظ عبدالله ملازهی ازسخنان مولانا عبدالحمید: ویروس کرونا سوغات جامعةالمصطفی است

مولوى حافظ “عبدالله ملازهی” مدير مدرسه دينى منبع‌العلوم کوه‌ون با اشاره به این که “ویروس کرونا سوغات جامعةالمصطفی قم می‌باشد”  اهانت‌های اخیر نسبت به مولانا عبدالحمید را محکوم کرد.

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه، مدیر مدرسه منبع‌العلوم کوه‌ون در نقد گفته های روحانيون معترض به مولانا عبدالحمید گفته: با توجه به این که برخی از خبرگزاری‌های دولتی از همان ابتدا نوشته بودند، نخستین تست‌های مثبت ویروس کرونا، از جامعةالمصطفی قم بوده است، چنانچه مولانا عبدالحمید در همین رابطه سخنانی ایراد نمودند که به جای اینکه آن‌ها را از باب راهکار و دلسوزی بدانند، برخی از باب اهانت وارد شدند و واکنش نشان دادند.

وی با تاکید براینکه مولانا عبدالحمید خیرخواه دولت و ملت است، اعلام نمود: بهترین راه برای جلوگیری از ویروس کرونا این بود که از همان ابتدا شهر قم که منشا ویروس بود، قرنطینه می‌شد و کار به جایی نمی‌رسید که کل کشور قرنطیه شود.

ایشان در بخشی دیگر از سخنانش به ادامه بازداشت مولانا کوهی هم اشاره نمود وگفت:مولانا فضل‌الرحمن کوهی حفظه‌الله یکی از علمای برجسته و بزرگ بلوچستان محسوب می‌شود.

وی اضافه نمود: در رابطه با موضوع اسارت مولانا، علمای سطح شهرستان و استان پیگیری‌های زیادی کرده‌اند، تا جایی که بعضی از مسئولین تعهداتی برای آزادی ایشان داده‌اند که متاسفانه وعده‌های آن‌ها عملی نشده است.

ایشان تصریح نمود: خواسته من این است که مولانا کوهی و دو نفر از فارغ‌التحصیلان مدرسه که حکم اعدام به این دو نفر ابلاغ شده است و تمام زندانیان، اعم از علما و غیر علما که در زندان هستند، وسیله آزادی آن‌ها فراهم شود و آزاد شوند.

دکمه بازگشت به بالا