سیاسیمقاله

با قرارگاه تروریستی چند منظوره “عمار” آشنا شوید

#سعید_همتی

✍️قرارگاه عمّار که با نام‌های “قرارگاه فرهنگی عمار” یا “قرارگاه سایبری عمار” نیز شناخته می‌شود، در واقع دولت در سایه جمهوری اسلامی است.

 

✍️این گروه، یک تشکل نظامی، سیاسی و فرهنگی پر نفوذ و بسیار رادیکال(تندرو) در مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی است که در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ اعلام موجودیت نمود. “قرارگاه عمار” از سال ۱۳۹۰ هجری خورشیدی، عضوگیری خود را از میان افرادی که مدتها رصد شده اند و از نظر امنیتی کاملا ولایی تشخیص داده شده اند آغاز کرد.

 

✍️اولین گردهمایی رسمی این قرارگاه، در اردیبهشت ۱۳۹۰ با سخنان آخوند “مصباح یزدی”(پدر معنوی این گروه) آغاز شد، محل برگزاری این نشست هم شهر قم و در موسسه “روح الله خمینی” که متعلق به “مصباح یزدی” است بود.

 

✍️”قرارگاه عمار” در نگاه اول همان “انصار حزب الله” و یا گروههای شبه نظامی حزب اللهِ جمهوری اسلامی است، چرا که بیشتر گردانندگان و اعضای آن همان عناصری هستند که در طی قریب به دو دهه اخیر در حیات جمهوری اسلامی، در گروهها و سازمانهای اقماری با پسوند و پیشوند “حزب الله” عضویت داشته اند. آنها ابتدا با نام “حزب الله تهران” آغاز کردند و بعدها نام “انصار حزب الله” را بر خود نهادند.

 

✍️عضوگیری و گسترش “انصار حزب الله” در سطح کشور سبب شد، حوزه های فعالیت آن به چند قسمت تقسیم شود. بدین گونه، قسمتی “اتحادیه دانشجویان و دانش آموختگان حزب الله”، بخشی “حزب الله نمازجمعه” و مجمعی هم “جبهه فرهنگی موعود” نامیده شدند. بعدها نیز “جبهه مقاومت انقلاب اسلامی” و…

 

✍️به همین این ترتیب ادامه پیدا کرد تا به این نتیجه رسیدند که اگرچه در وظیفه سلبی آنها، یعنی ضرب و شتم مردمی که آنها را “ضد ولایت فقیه” می خواندند موفق بوده اند، لکن برای رهایی از درد بحران هویت ساختاری و اعتبار جمهوری اسلامی، حرکات ایجابی و تولید فکر و اندیشه نیز نیاز است! و البته نیاز دیدند تا کارمندان غیر ولایی دولت شناسایی و اخراج و مسئولینی که ولایت مدار نیستند برکنار گردند، این شد که دور هم جمع گردیدند تا برای تحقق خواست های “ولایتِ استکباری فقیه” فعالیت خود را انسجام بخشند.

 

✍️آخوند “علیرضا پناهیان”(نائب رئیس قرارگاه عمار) در مجمع عمومی این قرارگاه گفت: بعد از فتنه سال ۸۸ و تأکیدات متعدد رهبر انقلاب مبنی بر لزوم مقابله با فتنه‌های آینده طی جلسات متعدد و مختلفی با حضور عناصر برجسته فرهنگی و سیاسی که نقش برجسته‌ای در مقابله با فتنه ۸۸ داشتند به این جمع بندی رسیدیم که لازم است فعالیت متفرقه دوستان کنار یکدیگر هماهنگ شود.

 

✍️وی اظهار داشت: جمع بندی این جلسات در نهایت به پایه‌گذاری مجموعه‌ای به نام قرارگاه عمار(مرکز راهبردی جبهه اهل ولاء) ختم شد و همزمان با (به گفته او)دهه فجر با حضور ۷۰ نفر از چهره‌های شاخص و فعال فرهنگی و مسئولین مؤسسات فرهنگی در تهران و برخی از مراکز استانها اولین مجمع عمومی قرارگاه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

 

✍️آخوند”پناهیان” گفت:‌ بر اساس اساسنامه مصوب، مهمترین وظایف قرارگاه عمار عبارت است از پیگیری مطالبات رهبر انقلاب، هماهنگ ساختن نیروهای فعال انقلاب اسلامی، نظارت و نقد عملکرد نهادها، رصد فعالیت‌های جبهه معارض انقلاب اسلامی، شناسایی دست‌های پیدا و پنهان دشمنان و عامل داخلی آنها، بصیرت!افزایی در صحنه عمل تحولات داخلی.

 

“✍️آخوند روانبخش” عضو شورای مرکزی این قرارگاه در مورد اهداف تشکیل این قرارگاه و دلیل این‌که چرا این تشکل از لفظ قرارگاه استفاده کرده است، چنین توضیح داد: به این خاطر از لفظ قرارگاه استفاده شده که بدانیم در جنگ قرار داریم، نه جنگ نظامی، بلکه جنگ نرم فکری فرهنگی ایدئولوژیکی.

 

✍️بنگاه خبر پراکنی و پایگاه انتشار افکار ایدئولوژیک این قرارگاه “سایت اینترنتی عماریون” است. نشریه”۹ دی” و هفته نامه “پرتو سخن” نیز از تریبون های این قرارگاه تروریستی هستند.

 

✍️طیف پایه گذار و اعضای اصلی این گروه تروریستی، همان سه ضلع اساسی و اقشار مبنائی جمهوری اسلامی یعنی آخوند، پاسدار و مداح هستند.

 

✍️اسامی اعضای ابتدایی شورای مرکزی این قرارگاه به شرح ذیل بود: آخوند علیرضا پناهیان، آخوند مهدی طائب، پاسدار سعید قاسمی، آخوند محمدمهدی ماندگاری، پاسدار مهدی کوچک زاده، آخوند حمید رسایی، پاسدار حسین یکتا، پاسدار حسن عباسی، آخوند علی ثمری، مداح سعید حدادیان، پاسدار حسین الله کرم، آخوند روانبخش، وحید جلیلی(برادر سعید جلیلی)، پاسدار حسین روشن و نادر طالب زاده.

 

✍️اخیرا سعید جلیلی و آخوند آقاتهرانی و چند جوان امنیتی تندروی، من جمله سیدفرید میرلوحی(داماد آخوند پناهيان) و سیدمصطفی موسوی نژاد(داماد یکی از سرکردگان حفاظت اطلاعات سپاه) به شورای مرکزی این قرارگاه وارد و جایگزین برخی، مانند وحید جلیلی و مهدی کوچک زاده شده اند.

 

✍️در اینجا اشاره ای کوتاه به سوابق برخی از اعضای شورای مرکزی قرارگاه عمار می شود، تا به قدرت ویژه این “دولت در سایه” پی ببرید :

 

✍️آخوند “مهدی طائب” که اکنون سرکرده “قرارگاه تروریستی عمار” می باشد، برادر “حسین طائب” سرکرده “اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران” است، او تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری دهم کمتر در مجامع عمومی و رسانه‌ها حضور می‌یافت و تنها به عنوان مدرسی در حوزه های علمیه شیعی یا عضو “جمعیت حکومتیِ رهپویان انقلاب اسلامی” شناخته شده بود، اما پس از انتخابات ۸۸ به چهره‌ای معروف در بین سیاسیون تبدیل شد. او پیشتر مقالاتی هم درباره لزوم استفاده بیشتر از قضیه “فلسطین” برای نفوذ در جهان اسلام نگاشته بود. اما از سال ۸۸ به یکباره به یکی سخنرانان مراسم‌ افراطیون اصولگرا تبدیل شد.

 

✍️” علیرضا پناهیان”(نائب رئیس قرارگاه عمار) آخوندِ نزدیک به بیت “علی خامنه ای” و معاونت فرهنگی نهاد رهبر جمهوری اسلامی در دانشگاه‌ هاست.

 

✍️آخوند “قاسم روانبخش” از معروفترین، و یا به تعبیر محافظه کاران سیاسی‌ترین شاگرد و البته دست راست آخوند افراطی “مصباح یزدی” است.

 

✍️آخوند افراطی”مصباح یزدی”(پدر معنوی قرارگاه عمار) همان آخوندی است که به اتفاق آخوند “خوشوقت” به نمایندگی از “علی خامنه ای” فتوای وجوب قتل های زنجیره ای را صادر نموند.

 

✍️آخوند “علی ثمری” که به عنوان سخنران هیئت “منصور ارضی” شناخته شده است، در واقع دبیر هیئت مرکزی گزینش کل کشور است و هیچ مسئولی در دولت جمهوری اسلامی، بی اذن او به مسئولیت نمی رسد و استخدامی های کل کشور را مهندسی و مدیریت می نماید! فتوای حمله بسیجیان به معترضین در اعتراضات۸۸ ، ۹۶ و۹۸ برای اولین دفعه توسط این فرد و روی منبر حسینیه لباس فروشان(هیئت منصور ارضی) صادر شد!

 

✍️پاسدار “حسین روشن” و یا آنچنان که با نام مستعارش “محسن روشن” مشهور است، از مدیرکل های وزارت اطلاعات است که در زمان دولت خاتمی به اتهام دست داشتن در قتلهای زنجیره‌ای به ظاهر محاکمه و از وزارت اطلاعات اخراج و به بیست سال زندان محکوم شد! نام وی به عنوان متهم ردیف هشتم در پرونده قتلهای زنجیره ای مطرح بود، اما با آغاز دولت احمدی نژاد، وی بجای زندان، به محل کار سابق خویش وزارت اطلاعات بازگشت و مدیرکل شد، تا جنایتی جدید خلق کند!

 

✍️” حسین الله‌کرم” بیش از دو دهه است که سرکرده “انصار حزب الله”(شورای هماهنگی حزب الله) و لباس شخصی‌های چماق به دست پایتخت و سایر نقاط کشور می باشد، او از سرکردگان سپاه است که مدتی در کشور “بوسنی و هرزه گوین” رایزن نظامی بود. طی چند سال اخیر، هر زمان لازم دانسته شده، مزد بگیران بسیجی لباس شخصیِ تحت امر او با تفنگ های شاتگان(ساچمه ای) قنداق تاشو وارد خیابان ها شدند تا اعتراضات مردمی را، با خشونت تمام سرکوب نمایند!

 

✍️مداح”سعید حدادیان” دست راست “منصور ارضی”(سرکرده مداحان و روضه خوان های کشور) است و در واقع نماینده او در این تشکیلات است و طبق تصمیماتِ روز این تشکل، به مداحان سراسر کشور خوراک فکری می دهد.

 

✍️در سخنرانی “مهدی طائب” سرکرده قرارگاه عمار در جمع سپاهیان خراسان رضوی، او ادعا کرد که جان “امام زمان!” در معرض خطر است! سرکرده قرارگاه عمار گفته است، دلیل اینکه آنچه که وی استکبار نامید این ملت را رها نمی کند آنست که امام! خمینی گفت که پرچم باید به دست مهدی برسد! او گفت دو مشکل سر راه ظهور امام زمان! است، اولی اینکه سر راهش مین گذاری شده است! و اگر امام زمان! ظهور کند کشته می شود دوم آنکه برای مدیریت جهان به نیرو نیاز دارد و ما باید برای آینده تشیع و قدرت امام زمان! در جای جای جهان نیروسازی کنیم!

 

✍️همچنین، آخوند “مهدی طائب” به چشم داشت به سرزمین عربستان سعودی نیز اعتراف نمود و گفت: برای ظهور امام زمان باید اطراف خانه خدا(مکه) را برای امام زمان امن کنیم!

 

✍️او در آبان ۹۷ در همایش سالانه ائمه جماعات استانهای سه گانه خراسان در قالب “طرحهای هدایت و کوثر” در مشهد گفت: مقام رهبری سرباز بلافصل امام زمان! بوده و ائمه جماعت سرباز بلافصل رهبری هستند. اگر در کار خود ضعیف و سست باشیم ظهور امام عصر! به تاخیر می افتد. او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در هر فنی که بگویید اعلم هستند! او گفت: اگر رهبری نبود، نابود شده بودیم!

 

✍️”مهدی طائب” در ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در اظهار نظری جنجالی که در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت، سوریه را سی و پنجمین استان ایران و استانی استراژیک دانست! و گفت: اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم بعدها پس بگیریم، اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم!

 

✍️با توجه به انتخابات نمایشی پیش رو، اخیراً “پناهیان” از نفوذِ به گفته او لُژهای “فراماسونری” در مجلس دهم جمهوری اسلامی سخن گفت، نکته‌ای‌ که تا پیش از این ادعای هیچ‌ یک از جریان‌های سیاسی در ایران برای تخریب مخالفان نبوده است! او نگفت، چطور فراماسونها از فیلترهای نهادهای امنیتی و شورای به اصلاح نگهبان عبور کرده اند؟!

 

✍️”مهدی طائب” سرکرده قرارگاه عمار نیز اخیراً در مراسم موسوم به “بزرگداشت دهه فجر” در مسجد چهارمردان قم در رابطه با “محمدباقر قالیباف” و احتمال ریاست او بر مجلس آینده جمهوری اسلامی، تصریح کرد: قالیباف همیشه همراه و همدل با “قاسم سلیمانی” بوده و رهبری او را دارای مدیریت جهادی دانسته و کسانی که او را خراب کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند!

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا