سیاسیمقاله

سپاه تروریستی پاسداران ” ویروس کرونا” وارد کشور می کند

#سعید_همتی

✍️طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی دانشگاه “جان هاپکینز” تعداد مبتلایان به “ویروس کرونا” در سراسر جهان تاکنون به عدد ۲۴۵۶۲ رسیده که از این تعداد ۲۴۳۴۹ نفر مبتلا در چین هستند.

 

سازمان بهداشت جهانی که در ۱۱ بهمن “وضعیت فوق‌العاده بهداشتی دارای ابعاد بین‌المللی” اعلام کرده بود، اعلام کرد ویروس جدید کرونا از چین به ۲۴ کشور جهان انتقال یافته است.

 

“✍️سیلوی برایاند” مدیر پیشگیری از بیماری‌های عفونی سازمان بهداشت جهانی گفت: انتقال سریع و شیوع “ویروس کرونا” در ایالت “هوبی” چین به شدت در حال افزایش است و در خارج از این ایالت نیز کانون‌های انتشار این بیماری وجود دارد. او افزود: ماسک محافظت صد در صد از  ویروس کرونا ایجاد نمی‌کند و باید اقدامات دیگر را در نظر گرفت.

 

وحشت از مرگ تمام چین را فراگرفته است، تا جایی که پس از آنکه پزشکان اعلام نمودند که کرونا حتی از حیوانات نیز به انسان منتقل می شود، تصاویری دلخراش از پرتاب حیوانات خانگی توسط صاحبشان از پنجره آپاتمانها به کف خیابان ها در چین انتشار یافت.

 

✍️دلخراش تر آنکه تصاویر بسیاری در فضای مجازی انتشار یافت که نشان می دهد، در کشور چین برخی از افرادی که علائم ابتدائی کرونا دارند، به طور عمد دستمال کاغذی های مکان های عمومی را به آب دهانشان آلوده می کنند و یا آب دهان خود را به صورت دیگران پرتاب می نمایند!

 

بعد از شیوع ویروس کرونا در چین، کارمندان بیمارستان‌های هنگ کنگ اعتصاب کردند، آنها خواستار بستن مرز با چین شدند و نهایتا به دنبال اعتصاب دو هزار کارمند بیمارستان های این کشور، تمام مرزهای زمینی و دریایی هنگ کنگ با چین به غیر از دو گذرگاه قرنطینه، در نیمه شب بسته شدند.

 

✍️در چنین اوضاعی “شورای عالی امنیت ملی(جمهوری اسلامی)” در بازی جدید با جان مردم ایران، دستور سانسور اخبار مربوط به کرونا را به رسانه ها ابلاغ نمود تا از سویی راه پیمایی حکومتی ۲۲بهمن تحت الشعاع این ویروس کشنده قرار نگیرد و از سویی دیگر جمهوری اسلامی بتواند در سکوت رسانه های داخلی، به پروازهای ایرلاین هایش برای چین ادامه داده و در شرایط تحریم برای چین خوش خدمتی نماید!

 

✍️در حالی که مشخص نیست دستور قبلی این شورا مبنی بر لزوم عدم انتشار اخبار مربوط به شیوع فزاینده ایدز در سطح کشور، چه اپیدمیِ نهانِ فاجعه باری را رقم زده است، ابلاغ دستور سانسور در خصوص اخبار کرونا به رسانه ها، ریختن بنزین بر آتش بلایایی شد که به دلیل سوء مدیریت رژیم آخوندی بر سر مردم ایران آورده شده است.

 

✍️پیش از سانسور اخبار مربوط به “ویروس کرونا” رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت رژیم، اعلام کرده بود که تاکنون ۶ بیمار با علائم کرونا در بیمارستانهای کشور بستری شده است. سه‌شنبه ۸ بهمن نیز، سعید نمکی وزیر بهداشت رژیم آخوندی از قرنطینه شدن دو توریست چینی و آلمانی در یزد خبر داده بود.

 

✍️با وجود اینکه وزارت بهداشت جمهوری اسلامی از لغو پرواز بین دو کشور به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا خبر داده بود، رسانه های آزاد پس از بررسی برنامه پرواز‌های “فرودگاه خمینی” از ادامه این پروازها، به چین خبر دادند. در حالی که پنهانکاری و سیاسی کاری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد: دانشجویان بازگشتی این کشور از چین(به دلیل احتمال آلودگی به ویروس کرونا) ابتدا در تهران قرنطینه میشوند‌ و پس از حصول اطمینان از عدم ابتلا به “ویروس مهلک کرونا”، به عراق وارد خواهند شد!

 

سالهاست رژیم آخوندی تحت پوشش “موسسات (به اصطلاح)خیریه” به فعالیت های ضد انسانی و تروریستی مشغول است. یکی از این موسسات خیریه پوششی، “موسسه خیریه مولی‌الموحدین” است که متعلق به سپاه تروریستی پاسداران می باشد و سالهاست به پولشویی برای سپاه مشغول است. “هواپیمایی ماهان” زیر مجموعه این موسسه به اصطلاح خیریه است! “هواپیمایی ماهان” که این روزها به هواپیمایی مرگ مشهور شده است، جز صادرات مرگ، تروریسم و عواید مادی ناشی از قاچاق مواد مخدر و سلاح به چیز دیگری نمی‌اندیشد.

 

✍️” هواپیمایی ماهان⁩” که در لیست تحریمی آمریکا قرار دارد، از سالها پیش مشغول تجارت مرگ است. این ایرلاین، سالهاست سلاح و تجهیزات نظامی به سوریه و دیگر کشورهای منطقه حمل می نماید و از این طریق نقش مهمی در کشتار مردم بی دفاع منطقه، خصوصا سوریه اعمال نموده است. این ایرلاین امروز چینی‌ها را با احتمال ابتلا به “ویروس سرکش ⁧كرونا⁩” به تهران می‌آورد و به ترانزیت مسافر بین شهرهای مختلف چین(خصوصا ووهان) به سایر نقاط جهان مشغول است.

 

✍️به نوشته خبرنگار “روزنامه(حکومتی) شرق” به رسانه های کشور “دستور” داده شده از ادامه ارتباط هواپیمایی میان ایران و چین چیزی ننویسند. این دستوری نیز از سوی “شورای عالی امنیت ملی(جمهوری اسلامی)” صادر شده است. این خبرنگار، روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه در صفحه توییتر خود نوشت: به رسانه‌هایی که خواهان توقف پرواز ماهان به چین شدند دستور رسیده این خط خبری را دنبال نکنند. او این دستور را با همکاری ایران و چین بر سر تحریم‌ها مرتبط دانسته و با اشاره به ادامه پرواز شرکت “هواپیمایی ماهان” از خطرات احتمالی برای جان شهروندان ابراز نگرانی نموده است.

 

✍️هم‌زمان “علی ربیعی” مهره امنیتی و سخنگوی دولت جمهوری اسلامی، در نشست خبری با انتقاد از اخبار منتشر شده در ارتباط با موضوع “ویروس کرونا” آن را هیجانات غیر تخصصی رسانه‌ها خواند!

 

✍️روز یکشنبه چانگ هوا، سفیر چین در ایران، در توییتی نوشت که در دیدار با حمید عرب‌نژاد، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان، ایشان اعلام کردند که تمایل دارند همکاری در پروازها را با چین را ادامه دهند.

 

✍️در این وانفسا و درحالی که اکثر داروخانه های ایران با کمبود عرضه ماسک مواجه شده اند، تصاویری در فضای مجازی توسط خبرنگاران آزاد منتشر شد که نشان می داد، در فرودگاه خمینی محموله های بزرگ ماسک‌ در حال ارسال به چین است.

 

✍️سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: ظریف اولین وزیر خارجه در میان کشورهای جهان بود که در جنگ با ویروس مهلک کرونا از چین حمایت کرد و این مسئله نشان از تعهد جمهوری اسلامی به دوستی با چین است! “هوا چونینگ” همچنین از اهدای ۳ میلیون ماسک بهداشتی مخصوص از سوی ایران به چین خبر داده است!

 

✍️در دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت نوشته شده است که از ماسک N95 که طبق پروتکل NIOSH تست می شود، جهت پیشگیری استفاده کنید. اما مراکز پخش عمده لوازم بهداشتی گفته اند که طی روزهای گذشته این نوع ماسک‌ با برندهای متفاوت، به طور گسترده توسط نیروهای سپاه جمع شده است و وقتی بازاریان پرسیده اند که به چه علت تمام ماسک ها را از بازار می خرند؟ صراحتا پاسخ داده شده که این ماسک ها(که اکثرا پیش از این از چین وارد شده است) برای کمک به اوضاع اورژانسی چین، به این کشور ارسال می شود!

دکمه بازگشت به بالا