اخباراهل سنت

مفتی عبدالملک آرامش : مولانا کوهی بدون هیچ جرمی به زندان رفته است

مولانا “عبدالملک آرامش” ، رییس دارالافتاء مدرسه دینی منبع العلوم کوه ون روز سه شنبه ۱۵ بهمن با خانواده مولانا فضل الرحمن کوهی و همچنین اساتید و طلاب انوارالحرمین پشامگ دیدار و اظهار همدردی نمودند.

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه ، مفتی “عبدالملک آرامش” در جمع طلاب انوارالحرمین پشامگ حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت ؛ ایشان با اشاره به نگرانی ها نسبت به سرنوشت مولانا کوهی ، خطاب به طلاب گفت که:ای طلاب!هر موقع یک عالم دین شهید کرده میشود یا به زندان افکنده میشود ، نباید شکست بخوریم و ضعیف شویم، بلکه ما باید کار دینی خود را بیشتر ادامه دهیم،پس ای طلاب و اساتید، ما و شما باید راه مولانا کوهی را ادامه دهیم.

رییس دار الافتاء مدرسه دینی منبع العلوم کوه ون همچنین با تاکید بر اینکه مولانا کوهی بدون هیچ جرمی به زندان رفته است،گفت : وی جز دفاع از ناموس صحابه و دفاع از مظلومین جهان دست به هیچ کار نابخردانه نزدند و این یک امر شرعی است که همه باید این کار را انجام بدهیم، و حتی مسئولین این را میدانند که مولانا کوهی هیچ جرمی ندارند و ان شاءالله آزاد خواهد شد.

مفتی “عبدالملک آرامش “درپایان سخنرانی اش  برای آزادی مولانا کوهی و دیگر علمایی که به زندان افکنده شده اند درخواست دعا نمودند.

این سخنان در حالیست که مولانا فضل‌الرحمن کوهی وهمراهانش روز پنج‌شنبه هفتم آذر پس از احضار به دادگاه ویژه روحانیت مشهد، بازداشت شدند.

گفتنی است که ایشان  سال ۹۶ نیز بازداشت و پس از چند روز اعتراض حامیانش آزاد شده بود.

دکمه بازگشت به بالا