اهل سنت

تمجید کاک حسن امینی از روحیه بالای مولانا کوهی در زندان : ایشان مثل کوه استقامت کرده اند

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه، کاک حسن امینی حاکم شرع مردمی کردستان امروز( پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه )در تماسی تلفنی با مسئولین و مدرسین مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ از روحیه بالا و استقامت مولانا فضل الرحمن کوهی اظهار خوشحالی نمود.

این چهره‌ سرشناس سیاسی- مذهبی کردستان، در این تماس گفته است که”: با شنیدن سخنان مولانا کوهی که از زندان تماس گرفته بود و در فضای مجازی منتشر شده خوشحال شدم؛ وی مثل کوه استقامت کرده‌اند”.

حاکم شرع مردمی کرستان با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار امیدواری کرده است که دولت مردان هرچه زودتر و قبل از انتخابات مولانا کوهی را آزاد کنند.

لازم به اشاره است که بسیاری از جوانان و علمای بلوچستان پیش از این هشدار داده بودند که در صورت عدم آزادی مولانا فضل الرحمن کوهی در این انتخابات شرکت نخواهند کرد.

مولانا کوهی روز سه شنبه ۸ بهمن ماه اجازه یافت با خانواده خویش و همچنین مدرسین مدرسه دینی انور الحرمین پشامگ به صورت تلفنی صحبت نماید .

گفتنی است که ایشان از روحانیون منتقد سیاست های جمهوری اسلامی است که از هفتم آذر در بازداشت بسر می برد. بازداشت وی با اعتراضاتی در سیستان و بلوچستان همراه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا