تازه‌های سیاسی

انتقاد دولت از خودداری صداوسیما از پخش زنده سخنرانی حسن روحانی

سخنگوی دولت با انتقاد از اقدام صدا و سیمای جمهوری اسلامی در امتناع از پخش سخنرانی رئیس جمهوری گفت: شایسته نبود صدا و سیما در چنین شرایطی از پخش سخنرانی روحانی که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بود، امتناع کند.

علی ربیعی در پاسخ به خبرگزاری ایرنا که دلیل پخش نشدن سخنرانی روحانی را جویا شده بود، گفت: همه تلاش دولت و شخص رییس جمهوری بر این است که انتخابات مجلس باشکوه و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری نیز در واکنش به پخش نشدن سخنرانی رییس‌جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور به‌رغم هماهنگی‌های قبلی، نوشت: واهمه‌ سازمان صدا و سیما از فراخوان رییس‌جمهوری قابل درک نیست.

علیرضا معزی روز دوشنبه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: هراس پهلوانانِ گودهای خالی، از رقابت و مشارکت حداکثری کاملا قابل درک است. آنانکه که سال‌هاست شب‌ها با رویای ریاست به خواب می‌روند.

گفتنی است، تحلیل‌گران سیاسی مخالف جمهوری اسلامی معتقد‌اند که رقابت های جناحی در ایران تنها یک فریب بزرگ است تا جمهوری اسلامی در سایه آن، مردم را به پای صندوق های رای بکشاند و حتی این جنگ‌های زرگری در بحبوحه هر انتخاباتی شدت بیشتری می یابد و پخش نشدن سخنرانی رئیس جمهوری از صدا و سیما نیز باید در همین راستا تفسیر شود.

 

دکمه بازگشت به بالا