سیاسیمقاله

ماه پشت ابر نمی ماند

? #آرش_صالحی

? تصاویر قاسم سلیمانی ماه هاست توسط مردم عراق به آتش کشیده می شود، پس از مرگ او نیز در بسیاری شهرهای عراق شاهد پخش شیرینی بودیم، اخیرا با آگاه تر شدن مردم ایران، از جریانات پشت پرده و جنایات گسترده قاسم سلیمانی و سپاه، شاهد به آتش کشیدن تصاویر او در بسیاری از شهرهای ایران هستیم.

 

? در حالی که مردم ایران،عراق و لبنان با قیام علیه جمهوری اسلامی بنرهای حاوی تصاویر قاسم سلیمانی را به آتش می کشند و یا پاره می کنند، درست در همین زمان، از سوی اسد جنایتکار، بالاترین نشان و مدال افتخار به سلیمانی، قاتل اصلی مردم سوریه اعطا می شود!

 

? مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در جریان سخنرانی خود در موسسه هوور دانشگاه استنفورد روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه گفت که مردم ایران در تظاهرات دو روز اخیر عکس‌های سلیمانی را آتش می‌زنند و او را قاتل و یکی از معماران اصلی سرکوب خود می‌نامند و آمریکا با این مردم برای مطالبه آزادی و عدالت همراه است.

 

? با این وجود، تهدید به ترور و جنایت علیه مردم حتی پس از مرگ قاسم سلیمانی نیز با نام او ادامه دارد. آخوند احمد علم الهدی گفت: اگر سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود!

 

? حال پس از وقایع اخیر، طبق گزارش رسانه های جمهوری اسلامی، خامنه‌ای بعد از چند سال به نمازجمعه تهران می‌آید تا نمایشی جدید به راه بیاندازد. آن هم درست در همان مکانی که چند روز است، او را الدنگ خطاب می کنند. او از جمعه ۲۹خرداد ۸۸، تقریبا هر ۳سال یک دفع در نمازجمعه تهران ظاهر شده است و هر دفعه منفور تر از قبل، اینک او گفته است که این جمعه می آید، اما کیست که نداند، او بی‌آبروتر از همیشه است!

 

? پاره کردن بنرهای قاسم سلیمانیِ جنایتکار توسط جوانان انقلابی و پاکسازی دیوار شهرها نشان داد، تمام تبلیغات حکومتی برای قهرمان سازی از این تروریست بین المللی را نقش بر آب کرده است. بدون تردید هر جنایت کاری، هرچند هم حیله گر باشد، روزی دستش برای دیگران رو می شود، آری ماه پشت ابر نمی ماند!

 

دکمه بازگشت به بالا