ایران

آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در اهواز، بر فهرست مشکلات مردم در این شهر افزوده شد

در حالی که بارندگی‌های شدید در خوزستان، اهواز را غرق در آب و فاضلاب کرده است و مردم این شهر با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند، آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان ادهم این شهر بر مصیبت‌های مردم اهواز افزود.

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز اعلام کرد که شماری از اهالی مجتمع در خانه‌های خود محبوس شده‌اند و چون این منطقه دچار آب‌گرفتگی است، تردد خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها دشوار است.

این حادثه مصدومانی بر جای گذاشت و پنج نفر از آن‌ها از میان شعله‌های آتش خارج شدند.

دو روز پیش نیز در خیابان دو غربی کیان‌پارس اهواز یک مجتمع مسکونی دیگر دچار حریق شده بود. در این حادثه چند خودرو ساکنان مجمتع در آتش سوختند.

این حوادث در حالی رخ می‌دهند که چند روز است شهرهای خوزستان از جمله اهواز و آبادان به دلیل بارندگی‌ها غرق در آب و فاضلاب هستند.

در این مدت به‌دلیل بارش‌های شدید و نوسانات برق در اهواز، در بیمارستان خمینی این شهر چهار زن که در بخش آی‌سی‌یو بستری بودند، جان خود را از دست دادند. همچنین دو کودکِ دو و چهار ساله ساکن کوی سیاحی اهواز در کانال روباز فاضلاب منطقه سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.

هفته گذشته نیز مردم شاهد سقوط شماری خودروی سبک و سنگین به داخل چاله‌هایی بودند که به دلیل نشست زمین ایجاد شده بود.

مردم خوزستان مدت‌هاست با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبانند و می‌پرسند: استان خوزستان که بر روی نفت، سرمایه ملی ایران، خوابیده چرا چنین محروم مانده است؟

دکمه بازگشت به بالا