ایران

وجود قرص مشکوک در کیک‌های دانش‌آموزان سیستان و بلوچستانی تایید شد

مدتی است فضای مجازی پر از تصاویر مربوط به کیک‌های خوراکی شده است که در میان آن‌ها قرص‌هایی جایگذاری شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفته است: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این تصاویر که از یک هفته پیش در فضای مجازی پخش شده مربوط به پیدا شدن قرص در میان کیک خوراکی متعلق به دانش‌آموزان در مدارس جنوب استان است.

بنا بر این گزارش قرص‌هایی که تصاویرشان در فضای مجازی رسانه‌ای شده و لا به لای کیک‌ها دیده می‌شوند مربوط به یکی از کارخانه‌های استانی در شمال شرق ایران هستند و نمونه قرص دار آن در شهر سراوان دیده شده است.

عباسی، روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان گفته است: ماجرا مربوط به موردی است که خانواده‌ای در سراوان در میان کیک دانش آموز خود دو عدد قرص سفید رنگ پیدا کردند و بعد از اینکه به ما ماجرا را گفتند، سریعاً موضوع تحت بررسی قرار گرفت و حتی واحد صنفی که این کیک را به فروش رسانده بود، مورد پیگرد قرار گرفت.

گفتنی است، برخی از کاربران شبکه های مجازی این مسئله را مطرح کرده اند که ممکن است توضیح این نوع کیک های آلوده به قرص‌های مشکوک، بصورت تعمدی و سیستماتیک صورت گرفته باشد و احتمال دارد برای سلامت مصرف کننده، تبعاتی جبران ناپذیر و آسیب های خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا