تازه‌های سیاسی

پروانه سلحشوری: در اعتراض به نظارت استصوابی نیامدم!

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس دهم برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرد. در همین باره روز گذشته خبرگزاری برنا ویدئویی با عنوان «خداحافظی تلخ نماینده تهران» منتشر کرد که در آن خانم سلحشوری خطاب به مردم صحبت هایی را انجام می دهد و علت های نیامدن خود برای ثبت نام در انتخابات مجلس را توضیح می دهد. او می گوید: فکر می کنم این ۴ سال خیلی زود گذشت تصور اینکه چهارسال باتمام سختی هایش بخواهد زود بگذرد شاید باورنکردنی باشد، آنهایی که به من رای دادند و آنهایی که به من رای ندادند بدانند با آنها صادق بودم.

خانم سلحشوری در توضح علت اینکه چرا برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرده می گوید: این بار به خاطر نظارت استصوابی نمی‌آیم، به خاطر اینکه برای من حکم صادر نشود که چه رایی در کمیسیون و صحن علنی بدهم، نمی آیم. برای آنهایی که که مدت ها اصلاح طلبان را کوبیدند، نمی آیم. به خاطر بغض های فروخفته‌ای که منتظر هستند تا من نیایم، نمی‌آیم.

حالا کاربران شبکه های اجتماعی با تمجید از این اقدام سلحشوری به نوعی از عدم حضور او استقبال کرده اند.

پروانه سلحشوری پیش ازین گفته بود، به دلیل اعتراضات آبان ماه نتوانستم وجدانم را برای حضور در انتخابات قانع کنم.

شایان ذکر است بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که در سالهای گذاشته تشویق به شرکت در انتخابات می کردند، از جمله محمد جواد اکبرین پس از کشتار معترضان در آبان ماه، خواهان عدم مشارکت مردم در انتخابات و عدم ثبت نام نامزدان شده اند؛ زیرا به اعتقاد بسیاری، شرکت در انتخابات یعنی رسمیت بخشیدن به حکومتی که جواب اعتراض برحق شهروندان را با گلوله میدهد.

دکمه بازگشت به بالا