تازه‌های سیاسی

عارفه سنایی تک فرزند مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو نوه علی یونسی( وزیر اطلاعات دولت اصلاحات )

عارفه سنایی دختر مهدی سنایی دو روز پیش فوت کرد. برخی رسانه‌های روسی گفتند او خودکشی کرده و دلیل درگذشت او همان حادثه پرت شدن از ساختمان بوده است.  در همین حال خبرگزاری اینترفکس روسیه شامگاه سه‌شنبه ۳۰ مهر ماه گزارش داد که عارفه سنایی با پریدن ازطبقۀ نهم یک ساختمان در مسکو، دست به خودکشی زده است.

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه ،در پیوند با این موضوع، برخی ازرسانه های خبری ، تصاویری منتشر کرده اند که نشان می‌دهد روی سقف ماشین «رنو داستر» پارک شده جلوی یک ساختمان در نزدیکی سفارت ایران در مسکو یک فرورفتگی ناشی از برخورد وجود دارد و در کنار ماشین نیز لکه‌های خون دیده می‌شود.

جسد عارفه سنایی نیز در نزدیکی این خودرو پیدا شده است. ساختمان مورد اشاره نیز با پای پیاده تنها سه دقیقه با سفارت ایران در مسکو فاصله دارد.

برخی خبرنگاران که در محل حادثه حضور یافته اند، مدعی هستند محل وقوع این حادثه پاکسازی شده ولی یک شاهد عینی گفته است جسد یافت شده، شلوار جین و تی‌شرت سفید به تن داشته است.
در این راستا، سفارت ایران در مسکو خبر خودکشی دختر ۲۸ ساله سفیر را رد کرده و در بیانیه‌ای اعلام کرد او در اثر سکته مغزی درگذشته است.

همزمان،حسن یونسی دایی عارفه در اینستاگرامش با انتشار عکسی از خواهرزاده خود نوشت: او مدت‌ها بود که از بیماری رنج می‌برد و صبح سه شنبه در اثر سکته مغزی خانواده ما و به خصوص خواهرم که او تنها فرزندش بود را در غمی جانکاه تنها گذاشت. به این ترتیب دلیل فوت او همچنان مبهم است.

گفتنی است که زینب یونسی همسر مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو ، دختر علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا