تازه‌های سیاسی

پدافند غیرعامل: شبکه‌های فارسی‌زبان خارج می‌خواهند موضوعات مرده در ایران را زنده کنند

غلامعلی حیدری، معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل ایران،‌ این کشور را دارای وضعیت ثبات در آمار و شاخص‌های اقتصادی دانست و گفت شبکه‌های خارجی می‌خواهند «کشور به این توفیقات دست نیابد».

حیدری روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه در شورای پدافند غیرعامل استان فارس گفت: «برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌خواهند با هدف ایجاد مشکل در جامعه، موضوعات مرده را زنده کنند».

اظهارات این مقام سازمان پدافند غیرعامل ایران درباره ثبات آماری و  شاخص‌های اقتصادی کشور، در حالی‌ست که نرخ بالای تورم و افزایش روزافزون قیمت‌ها یکی از مهمترین دغدغه های احتماعی شهروندان ایرانی‌ست.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل ایران اضافه کرد که «بیش از ۳۰۰ شبکه فارسی‌زبان» در خارج کشور در مسیر «ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین» حرکت می‌کنند.

او درباره بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری این شکاف توضیحی نداد و مدعی شد: شبکه‌های فارسی‌زبان خارج می‌خواهند موضوعات مرده در ایران را زنده کنند.

گفتنی‌ست: صدا و سیما در ایران، در انحصار لایه های بالای قدرت قرار دارد و رییس آن مستقیما از سوی آیت الله خامنه ای، رهبر نظام تهران تعیین می شود؛ از سوی دیگر، شبکه‌های تلویزیونی مستقل و خصوصی اجازه هیچ گونه فعالیتی در ایران ندارند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا