اهل سنتایران

قطعی های مکرر انترنت در۳۰ روستایِ کیشکور همچنان ادامه دارد

به گزارش شبکه جهانی کلمه؛ قطعی مکرر انترنت و اختلالات شبکه مخابراتی در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مدت هاست که مشکلات فراوانی برای مردم منطقه‌ی کیشکور بوجود آورده است.
در دنیای مدرن امروز که کلیه فعالیت ها بستگی مستقیم به شبکه ارتباطی خطوط تلفن دارد، خدمات ارتباطی و مخابراتی در بخش «کیشکور» شهرستان «سرباز» واقع در بلوچستان از کیفیت نامناسبی برخوردار نیست و این مسئله مشکلات عدیده ای را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

در همین راستا یکی از اهالی «کیشکور» که نخواست نامش فاش شود از عدم ارائه خدمات سرویس اینترنت پرسرعت و خطوط تلفن همراه توسط شرکت مخابرات درکیشکوربا شبکه جهانی کلمه، اظهار داشت: تعداد زیادی از اهالی کیشکور در روستاهای مخلتلف کیشکور از قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه رنج می برند.

وی افزود: امروزه تمامی مراکز دولتی نیاز به اینترنت و خطوط ارتباطی دارند، بسیاری از دانش آموزان بخاطر نبود اینترنت جهت نداشتن کد انتقالی در آستانه‌ی ماه مهر بلاتکلیف هستند.
این شهروند کیشکور ادامه داد:” هر چند موقع آنتن کل کیشکور چندین روز قطع می‌شود بعضی وقت‌ها این قطعی ۱۰روز طول می کشد و الان هم ۳روز است که کل کیشکور با بیش از ۳۰ روستا فاقد آنتن دهی است”.
بارها مردم بلوچستان در شهرهای مختلف از قطعی مکرر اینترنت و خطوط ارتباطی انتقاد و اعتراض کرده اند اما در رفع این مشکل کار خاصی توسط مسئولان انجام نشده است.
شهریور ماه ۹۷ مغازه داران در شهر آشار در بلوچستان در اعتراض به قطع مکرر خدمات ارتباطی و فیبر نوری اعتصاب کرده و مغازه های خود را بستند.
کیشکور آبادی با بیش از ۳۰ روستا در بخش سرباز شهرستانسرباز در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا