اهل سنت

اعتراض خطیب جمعه سراوان به تیراندازی خودسرانه مأموران در بلوچستان

مولوی عبدالصمد ساداتی خطیب جمعه   و مدیر دار العلوم سراوان ضمن اعتراض، نسبت به شلیک خودسرانه ماموران خواستار برخورد قاطع مسئولان با متخلفان شد.

مولوی ساداتی با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیتها برای خدمت است و با اشاره به اعتراض برخی مردم نسبت به تیراندازی های غیرقانونی ؛ محاکمه این افراد توسط دادسرای نظام و برخورد قاطع مسئولین با مامورین متخلف را توصیه نمود.

مولوی ساداتی در بخشی از سخنان مراسم نماز جمعه اهلسنت سراوان (۱شهریور۹۸) در اشاره به درخواست و گلایه مکرر مردم نسبت به رفتارهای غیرقانونی برخی ماموران گفت: مردم از تیراندازی غیرقانونی و بدرفتاری این مامورین به شدت ناراضی اند، امروز به اینجانب نامه دادند که بر اثر تیر اندازی در پاسگاه “گدار ناهوک” سراوان فردی مجروح شده و حالش وخیم است.

امام جمعه اهلسنت سراوان افزود: کسانیکه اینگونه مظلوم واقع شده اند و از این قبیل شکایات دارند باید به دادسرای نظام مراجعه نمایند که شعبه ای از آن در سراوان نیز افتتاح شده است.

مولوی ساداتی ادامه داد: مردم با مراجعه به دادسرای نظام این مسائل را جهت احقاق حق مطرح کنند چرا که پیگیری نکردن این موارد و عدم برخورد قانونی سبب شده جان بسیاری از افراد بیگناه بر اثر این تیراندازی ها گرفته شود و افزایش پیدا کند.

دکمه بازگشت به بالا