تازه‌های سیاسی

درخواست یک نماینده مجلس از رییس قوه قضاییه برای بازگشایی پرونده سعید طوسی

محمود صادقی، نماینده مجلس با ارسال نامه ای به سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضائیه خواستار بازگشایی پرونده سعید طوسی، مربی صوت و لحن نزدیک به بیت رهبری شد که پیشتر به مفاسد اخلاقی و تعرض به نوجوانان متهم شده بود.

این نماینده مجلس، در حساب کاربری توییتر خود تصویری از نامه اش به رییس قوه قضائیه را منتشر نموده که در آن تدکید شده: پرونده آقای طوسی بار دیگر مورد مداقه و رسیدگی قرار گیرد.

این نامه خطاب به سید ابراهیم رئیسی تصریح نموده است: «به پیوست؛ نامه تعدادی از پدران نوجوانان قرآنی در خصوص شکایت ایشان از آقای محمدِ گندم‌نژاد، مشهور به سعید طوسی ایفاد می گردد».

در این نامه همچنین تصریح شده است: «حسب سوابق و مدارک موجود در پرونده نامبرده، پاره ای مداخلات و سوء جریان‌ها مشهود است».

محمود صادقی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به ارسال این نامه به رییس قوه قضائیه، آورده است: «پیرو درخواست تعدادی از پدران نوجوانان قرآنی و باتوجه به رویکردهای امیدبخش رییس محترم قوه قضائیه، از ایشان درخواست کردم دستور دهند پرونده‌ی آقای سعید طوسی، مربی صوت و لحن مورد بازبینی و رسیدگی مجدد قرار گیرد.»

دکمه بازگشت به بالا