تازه‌های سیاسی

سخنان منتسب به روحانی در مورد مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری تکذیب شد

سرمایه‌نیوز به‌نقل از یک مقام دفتر رئیس جمهوری خبر تذکر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به وزیر کار، به‌دلیل انتصاب میعاد صالحی به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را تکذیب کرد و گفت: «رئیس جمهوری هیچ ورودی دراین زمینه نداشته‌ است.»

رسانه‌های طرفدار دولت در ایران، در روزهای اخیر نوشته بودند که میعاد صالحی از نیروهای تندروی اصولگراست و برای این‌که بتواند مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شود، برای او پیشینه جعلی علمی ساخته‌اند.

رسانه‌های طرفدار دولت در ایران همچنین نوشتند که حسن روحانی با این انتصاب مخالفت کرده و میعاد صالحی را فاقد صلاحیت لازم دانسته است.

از آن جمله؛ سایت انصاف‌نیوز نوشته بود که بعضی از وزیران و معاونان روحانی که عضو هیئت امنای صندوق بازنشستگی کشوری هستند، «به ارائه‌ اطلاعات جعلی و خلاف واقع در رزومه‌ ارائه‌شده در سایت وزارت رفاه برای میعاد صالحی اعتراض کرده‌اند».

سایت انصاف‌نیوز، میعاد صالحی را عضو شورای مرکزی جریانی به نام «جریان مردمی انقلابی جماران» معرفی کرده که وحید یامین‌پور، از مجریان تندروی اصولگرا در صدا و سیما، رئیس آن است.

صندوق بازنشستگی کشوری از گلوگاه‌های اقتصادی ایران و از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است. این صندوق زیرمجموعه‌های اقتصادی پرشماری دارد، اما دچار بحران مالی‌ست.

 

دکمه بازگشت به بالا