تازه‌های سیاسی

مجتبی ذوالنوری: مردم به دلیل فساد و تبعیض ناامید شده‌اند، باید به دولت سیلی زد

مجتبی ذوالنوری، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۷ فروردین در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت اذعان نموده بخش زیادی از مردم به دلیل فساد و تبعیض ناامید شده‌اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفته، جایی که باید دولت را هُل بدهیم باید این کار را انجام دهیم، در جای دیگر اگر لازم است باید زیر بغل دولت را بگیریم و بعضاً، ممکن است در جایی لازم باشد به صورت دولت سیلی بزنیم که نباید اغماض کرد.

اذعان مجتبی ذوالنوری به سرخوردگی مردم از نظام در حالی مطرح شده است که پیشتر سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری پیشین ایران در دیدار با اعضاء فراکسیون امید مجلس گفته بود، که کشور در وضعیت سختی قرار گرفته و نتیجه این وضعیت افزایش بی‌اعتمادی مردم به نظام و جامعه و تبدیل این بی‌اعتمادی به ناامیدی است و دیگر کسی به درخواست او برای آمدن به پای صندوق رای گوش نمی‌کند.

همچنین هدایت الله خادمی، یکی از نمایندگان مجلس در نطق میان‌دستور جلسه علنی پارلمان ایران با انتقاد شدید از اوضاع وخیم اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم گفته بود، برخی ایرانیان برای تأمین زندگی‌شان اعضای بدن خود را می‌فروشند؛ و این در شرایطی است که ۴۰ سال است فقط ۲۰۰ خانواده سرنوشت کشور را به گروگان گرفته‌اند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا