تازه‌های سیاسی

حمله فرمانده سپاه به روحانی: فقط خوب حرف می‌زند

فرمانده سپاه پاسداران، باری دیگر حضور نظامی ایران در سوریه و عراق را کمک به آنچه که محور مقاومت خوانده می شود، عنوان کرد.

محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با هفته‌نامه سروش با تکرار ادعاهای پیشین خود، گفته است، که سپاه هرگز در گروه‌بندی‌های سیاسی وارد نشده و نمی‌شود؛ اما با جریانی که  نفاق، دورویی و سازش را طور دیگری تبلیغ می‌کند، مبارزه همه‌جانبه کرده و آن را افشاء خواهد نمود.

فرمانده سپاه پاسداران در این گفت‌وگو که بخش‌هایی از آن در خبرگزاری‌ها حکومتی منتشر شده، نامی از هیچ یک از جریان‌های سیاسی موجود در جمهوری اسلامی نبرده، اما طرفداران مذاکره با غرب را به سازشکاری متهم کرده و گفته است: اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت‌های این حرکت و دست‌آورد‌های مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و بگوید مردم به نفع شماست که سازش کنید، قطعا سپاه مقابل آن می‌ایستد.

آقای جعفری در عین حال که حضور و یا نزدیکی سپاه پاسداران به گروه‌ها و دسته‌های سیاسی را ناشدنی دانسته،  در ادامه اما به صورت تلویحی و بدون اینکه نامی از حسن روحانی، رئیس جمهوری ببرد، انتخاب او را اشتباه و نتیجه پیروزی کسی که خوب حرف می‌زند توصیف کرد.

او همچنین از مردم درخواست نمود تا در انتخابات حواسشان را بیشتر جمع کنند و به این نگاه نکنند که در یک مناظره تلویزیونی، هر کسی رقیب خود را بهتر شکست داد، یا بهتر حرافی کرد به او رای بدهند.

دکمه بازگشت به بالا