اقتصادی

نمایندگان مجلس ایران خواستار دخالت دولت روحانی برای کنترل قیمت کالاهای اساسی شدند

رسانه های جمهوری اسلامی خبر داده اند، بیش از صدوپنجاه نماینده مجلس در نامه ای به حسن روحانی، رئیس جمهور خواستار دخالت دولت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی شده اند.

این نامه خطاب به حسن روحانی می گوید: با توجه به ضعف مدیریت دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی از جمله قیمت سرسام‌آور گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و برخی دیگر از کالاها نظیر خودرو هرچه سریع‌تر تدبیری برای حل مشکلات مردم در زمینه کالاهای اساسی و تأمین حداقل رفاه مردم اندیشیده و اقدام شود.‌

در بخش دیگری ازین نامه آمده است: در کنار این فشارهای اقتصادی زیاد بر مردم، تبلیغات سوء دشمنان در فضای مجازی و سایت‌های بیگانه به تشدید بحران‌ها در جمهوری اسلامی منجر گردیده است.

این نمایندگان در بخش پایانی این نامه نوشته اند: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اکیداً خواستاریم که با حل این مشکلات اجازه ندهید که بازیگران استکبار جهانی در میدان موضوعات اقتصادی مردم بازیگر شوند و اعتقادات پاک مردم انقلابی را به‌بازی بگیرند.

این نامه درحالی منتشر می شود که دولت آقای روحانی، بارها از طرف جناح های تندرو و اصولگرا، به ناکارآمدی متهم شده و اخیرا، طرح استیضاح آقای روحانی در مجلس نیز کلید خورده است.

 

دکمه بازگشت به بالا