تازه‌های سیاسی

دختران مدرسه شین‌آباد در پیامی ویدئویی: فرشتگان زاهدانی بوی بال‌های سوخته‌تان به شین‌آباد رسید

دختران شین‌آباد در پیام ویدیوئی با آسیب‌دیدگان و داغ‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی در پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه «اسوه حسنه» زاهدان ابراز همدردی کردند.

دختران شین‌آباد در این پیام ویدیوئی اعلام کرده‌اند: باز، شین‌آبادی دیگر در زاهدان روی داد. در بخشی از این پیام ویدئویی آمده است: به گوش باش هموطن! اینجا شین‌آبادی‌ها هر روز بیشتر می‌شوند.

دختران روستای شین‌آباد پیرانشهر که خود از آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی در مدرسه‌ی خود هستند، در این پیام ویدئویی گفته‌اند: فرشتگان زاهدانی! بوی بال‌های سوخته‌تان به شین‌آباد رسید. دود آتش هیولای نفتی مدرسه‌تان چشم‌های همه را خونی کرد.

روز سه‌شنبه بیست و هفتم آذرماه، یک مدرسه ابتدایی در زاهدان به دلیل آتش گرفتن بخاری نفتی دچار آتش‌سوزی گردید و ۴ دانش‌آموز دبستانی جان خود را از دست دادند.

آتش‌سوزی این مدرسه واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت و آنان دولت را مسئول این حادثه دانستند.

این برای اولین بار نیست که وسایل گرمایشی ناایمن در مدارس حادثه‌ساز می‌شوند، در روز پانزدهم آذرماه سال ٩١ نیز، ٣٧ دانش‌آموز دختر مدرسه‌ی ابتدایی به دلیل آتش‌سوزی کلاس درسشان در روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر در استان ارومیه دچار سوختگی شدند که بر اثر این حادثه دو تن از این دانش آموزان جان باختند.

دکمه بازگشت به بالا