اخبارتازه‌های سیاسی

موضوع فساد جنسی وتجاوز سربازان هلندی به دختران ایرانی در تهران چیست ؟

در ادامه جنگ قدرت بین باندهای سیاسی نظام تهران ،سردار سعید قاسمی از فرماندهان جنگ ایران و عراق دست به افشاگری های جدیدی زده است که می تواند رسوایی دیگر برای نظام حاکم بر ایران تلقی شود .

به گزارش تارنمای شبکه جهانی کلمه ، سردار سعید قاسمی از لیدرهای انصار حزب الله که برای مراسم اربعین به کربلا رفته در محفل همفکرانش  از پرونده  فساد جنسی و تجاوز سربازان هلندی به دختران ایرانی با آگاهی مسئولان نظام تهران  پرده برداری می کند.

به گفته این چهره نظامی جناح راست ، سربازان یاد شده  بعد از قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت  در زیر مجموعه نیروهای سازمان ملل برا ی خط نگه داری وارد ایران شده بودند .

اومی گوید : سربازان هلندی که  در هتل آزادی تهران مستقر بودند؛ دخترهای ایرانی را  از سر چهارراه پارک وی آوردند .  ( اشاره وی به فساد اخلاقی سربازان سازمان ملل )

بنا بر روایت این فرمانده نظامی، این رویداد قبل از آن انجام گرفته که در هتل های ایران مشروب رواج یابد و همچنین فاحشه رسمی شود.

وی همچنین فاش ساخته : مسئولان به وى که در آن زمان پاسدار بوده ، گفته بودند پاسداران حق گیر دادن به آن ها را ندارند .

او مدعی است که دراعتراض به این موضوع چهار تا پنج سال از سپاه کناره گیری کرده است.

قاسمی با ذکر این افشاگری خطاب به حسن روحانی می گوید: تو که در آن زمان در شورای امنیت ملی بودی شرف داشتی ؟ آیا نمی دانستی ؟ … وی اضافه می کند : برای همین مارک فارلین را به ایران دعوت کردی وبا اسرائيلى ها ارتباط برقرار كردى .

گفتنی است آیت الله خمینی (رهبر وقت ایران) در ۲۹ تیر ۱۳۶۷ پیامی دربارهٔ پذیرش قطعنامه ۵۹۸ منتشر کرد که به «نوشیدن جام زهر» معروف شد.

 

دکمه بازگشت به بالا